bubu

Kezdjük hát az elején! Boldogság van, mert meg van a forgalmi vizsga és mához három hét múlva már kézhez is kaphatom a jogosítványt is! Ma pedig megtudtam, hogy nincs több vizsgám, az utolsó is jóra sikeredett!

Ma kihasználtam a sokadik havazást, szakdolgozat írása helyett pedig építgettem hóemberkét. Sajnos, a kutyusok megcsócsálták, de nagy nehézségek árán újra felélesztettem, s pompájában ismét tündökölhet: ő BUBU. Jobb név valahogy nem jutott eszembe, így ő ezt a aranyosságot kapta meg. Nem is volt jobb dolog, mint hogy a hóban fetrenghetek, huncutkodhatok; még a kutyuknak is tetszett! Egy darabig még ők is körül zsongtak, majd a végén már csak a távolból figyeltek, hogy az a nagy nőszemély minek csinál a fehér valamiből egy nagyobb fehér valamit?! Jó volt kicsit újra gyereknek lenni, élvezni a kis hópelyheket, amiktől fotózkodni alig tudtam, de legalább nem bent a szobában kuksoltam. Annyit sajnálok csak, hogy BUBU elkészítésében párom nem tudott itt lenni, ő majd holnap jön, ha még lesz hó lehet kitalálunk valami kinti elfoglaltságot és programot :P

Ami még kellemetlen (mert ilyen dolgok is vannak), az a szokásos tantárgyfelvétel. De lefogom győzni és szupi órarendem lesz!

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

