telhetetlen

A reggeli napos időt felváltotta a szürke, hüvösös téli nap, pedig mikor reggel szemügyre vettem a napfelkeltét, egy különleges egri napfelkeltét, még nem gondoltam hogy délután fél 2re elbújik a napocska, talán ismét hosszú időre. Határozott tervem nincs, bár a jövőre nézve akadnak…
Habár este egy fergeteges vizsgaidőszakot lezáró bódítós estét tölthettem Egerben, reggel még is hamar elhagytam a helyszínt. Kevés alvás híján, nagy nehezen kibírtam a haza fele tartó utat, amin úgy éreztem magam mint egy élő zombi. Nem is foglalkoztam a többiekkel, azzal a pár emberrel, aki körül vett a buszon. Lassú szendvics elfogyasztása közben próbálkoztam feleleveníteni, mi is történt az este; ez szerencsére kiesések nélkül tökéletesen ment: szószátyár lettem, pörgött a nyelvem egész este, nevetésből sem lehetett hiány, viszont a mértékletességet úrhölgyhöz illően tartottam. A kis társaság nagyon a szívemhez nőtt, habár a főiskola és a város annyira nem; és már csak fél évig élvezhetem a társaságukat… gyorsan eltelik majd ez az idő is úgy érzem.

Nincs teendőm, élvezem a szabadságot, hogy per pillanat nincs se hideg, se pedig meleg. Agysejtjeimet megtizedeltetem a televízió használattal. Ma-tegnap újra be lett kapcsolva a ketyere. Hihetetlen! Én és a “tely” nézése; lehet még jó barátságot kötünk ez idő alatt? Vasárnap van. Tudom mit várhatom a televíziós adásoktól: semmit. Ilyenkor mikor az embernek szüksége lenne valamire, ami más, ami eltérő a hétköznapoktól sincs semmi benne. Csak a reklám, azok nagyon szexik! Tervezgetem, hogy haladok a kiszemelt könyvecskémmel, meg valami szakdolgozati téma-kidolgozás-féleségen. De most jobban belegondolva, filmezni kéne… rémes a semmit tevés, s a bűntudat is mardos, hogy nem teszek semmi fontosat….

Jövőbeli tervekről, már pozitívabb hozzáállásban állok, sőt az előzőekben leírtak inkább hasonlítanak valami “nyúzzák a bőrömet” hisztihez és sikoltozáshoz,  hogy valaki mentsen ki a punnyadásból és a semmit tevésből; mint valami aranyos bejegyzéshez, de valljuk be ilyennek is lennie kell. Szóval tervek. Mozgás mozgás mozgás! Nem csak a szobában szoktam mindennapos edzést tartani, ha beüt a jó idő, uzsgyi ki a jó időre, ez a legfőbb célom. Míg itt volt párom, előtt, mielőtt hazament, hirtelen jövő ötletem az volt, menjünk egy kört a faluba, sétáljunk, mozogjunk. A hideg levegőtől felfrissültem, de jobban tudnék örülni pár fokkal melegebb időnek. Az embernek nincs sok kedve kimozdulni a hidegben, ez tény és való, de én már kezdek megbolondulni bent. Még a síelés oké, megmozgat azért, de én másra vágyom! (hihetetlen milyen telhetetlen nőszemély vagyok; áúú!) Lényegében azt próbálnám kifejteni, a mozgás, az intenzívebb mozgás hiányzik és célkitűzésem, hogy neki is látok, feltéve ha van társaság és pajtás, aki velem tart.
A félévben való helytállást is ide sorolnám. Az előző félévem nem sikerült rosszul, sőt ennyi tantárgyhoz képest, egyet veszítettem csak. Határ a csillagos és, az az a diploma. Ezen kívül az apróbb dolgok is ide tartoznak, amiket jó lenne kivitelezni. Idő kérdése az egész, szokták mondani.

Pörgés, pörgés, pörgés… na inkább ma nem! Piálás után, én most a a zombiüzemmódot kapcsolom be! De az edzés nem marad el! :DDDDDDD

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

