mosoly az arcon

Az elmúlt két napban csodás időnk volt. Annyira tetszett, szinte mosolygásra késztettek a napsugarak; éreztem, hogy végre tavasz van, de tudom arra még várnom kell. Mindenesetre, nagyon jól estek ezek a januári-februári napsugarak. Ragyogtam én is tőlük, csodás volt. A szél hűvösen fújt, belekapott minden ágba, hajamat kellőképpen össze is kócolta. Ha nem lengedezett volna a szél, azt is mondhattam volna, hogy kellemes, meleg idő volt. Így viszont hűvös, akár őszi időnek is nevezhetném a napsütötte időket. Kellemes volt kézen fogva felfedezni a világot, azaz leugorni a közértbe. Kedvem lett volna egész nap kint lenni a friss levegőn, végre lett volna értelme; de azért van rossz oldala is a szélnek, olykor nekem csúnyán begyullad a fülem és inkább nem kockáztattunk semmit a párommal. Bentről viszont csodáltam a napsütötte tájat.

A jó pár héttel ezelőtti forgalmi vizsgámért páromtól kaptam pár ajándékot, amit most zsebelhettem be tőle. Borzasztóan örültem egy kínai vacsorának a plázában. Majd másnap megkaptam várva várt könyvemet, hiszen éhezek és szomjazok valami újra; ez pedig a J. K. Rowling legújabb irománya. Aznap bele is vetettem magamat, nem bírtam magammal, muszáj voltam pár oldalnyit elolvasni. A pároldalt elolvasva, tényleg érzékelem, hogy ez felnőtteknek szól majd, nem olyan mint a Potter-sorozat, álmokkal és varázslatokkal. Kicsit olyan Stephen Kinges, mert már most sok szereplőt olvastam benne. Reménykedem, hogy le sem tudom majd tenni!!

Megelevenedtem a jó idő láttán, úgy éreztem ideje kimozdulni a négy fal közül, erre vártam már rég. Túlbuzgóságom előbb elvarázsolta páromat, majd kellőképpen felhergeltem, mert hát nagy szélben nem megyünk sehova. Be kellett érnem a rövid sétával és egy játékkal, és még egy filmmel. Nem panaszkodhatok egyáltalán, hiszen sétálás közben be sem állt a szám. Régi, boldog emlékek szöktek fel a múltból és boldogan úszkáltam bennük. Felelevenedtek a régi pillanatok, amik mosolyt csaltak az arcomra.

Szebb napokat nem is kívánhattam volna. A csodás napsütéses idő, már magától boldogságot okozott :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

