catch my breath

Holnap már meg is kezdődik egy másik hét, pontosabban fogalmazva a második iskola hét, remélhetőleg az utolsó félévvel. Hamar elrepült a három év, rengeteg élménnyel, barátokkal, lehetőségekkel és miegymással gazdagodtam. És még a szakdolgozatot is el kell most már kezdenem…

Nagyszerűen telnek a napok azt leszögezhetem. Igaz, hogy az időjárás nagyban meghatározza az emberek hangulatát, főképpen az enyémet. A napos időt kihasználva párommal bejártuk szinte az egész várost, én pedig felfedeztem, hogy rengeteg informatikai bolt van, amit én pedig előnyömre fordítok ezek után. Egyre jobban érzem magam, legalább is a szürke, borús napok depijéből egyre jobban jövök a pozitív, szárnyalás felé. (Nem, nem szedek semmit, még a takonykórra sem szedek gyógyszert, mert úgy is meggyógyulok – sportolói hozzáállás = mazochista életmód ) Egyre jobban érzem magam a bőrömben. Jobban és könnyebben mennek a feladatok, rengeteget mosolygok és élvezem a társasági életet. A gondolataim is pozitívabbak, hála az égnek. Többnyire köszönhető a pocaknak, a majdnem mindennapi edzésnek és rendszeres étkezésnek!!!! Jelenleg a szakadó hóesés sem törte meg a kedvem, de még az sem, hogy Márkónak is elkezdődik a suli és messze lesz tőlem. (hihetetlen, kiírtam a féltve őrzött párom nevét :$ ; ja és lesz ennek még böjtje, mert tudom hogy nehezen viselem a távollétet, de most bódogság vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan)

A minap találkoztam Márk baráti társaságával, sőt köztük olyannal is akit mondhatni ezer éve már nem láttam és annyira jó volt közösségben lenni, nem csak a otthoni szobában ülni. Remélem a nagy hajtásban lesz időm többet a barátokkal is foglalkozni. Remek szombat este volt. Csocsózás, beszélgetés, iszogatás (mértékkel!), érdekes fotók készítésével telt az este. Most pedig a túlpörgésemet (lehet a bögre kápucsínótól) valamivel le is vezetem, mondjuk tanulással, olvasással és a mi hamarabbi blogbejegyzéssel

2 Replies to “catch my breath”

  1. Szia! :) Valahogy én is így vagyok ezzel, egyre többet vidulok én is, főleg a sok jó dolog miatt, ami körülöttem zajlik. ^^

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

