literature & game?

Mondhatni az egész délutánom elment azzal, hogy angolt tanultam. Leginkább olvastam. Dolgozat lesz belőle, így muszáj volt szorgoskodni! Most valahogy értem (le is kopogom), vagy csak VÉGRE érdekes szövegeket olvasok. Olvasással nincs egyáltalán baj, magát az olvasást szeretem, sőt, imádom a könyveket, de vannak néha olyan szövegek, amiket nem tudok hova rakni, mert érthetetlenek vagy pedig unalmasak. A mostani repertoárban volt unalmas is és érdekes is. Mostani aktuális olvasmány Kate Chopintől a The Storm és a The stroy of an hour volt. Amúgy nem is baj, hogy leírom, hogy kitől mit olvasok, hiszen ez a dogában is jól jön majd! hihihi! ..és még el kellett olvasni Charlotte Perkins Gilmantől a The yellow wallpapert. Kicsit várom hogy ez a két nőt és művüket kielemezzük, mert tetszettek. Főleg azért, mert érthetőek voltak számomra. Szóval, szorgoskodom.

A hétvégén persze kellemesen eltelt. Itt volt Márk akivel most jelenleg picit keveset foglalkoztam, de mindig adtam neki egy-két puszit amikor csak tehettem! Hogy miért hanyagoltam el? Óh, hát egyszerű ez! Borzalmasan nagy Lara Croft rajongó vagyok és hát az én pici gépem kapacitása nem éppen olyan színvonalat üt meg, amin az új Tomb Raider játék elfutna, így Márkó gépét loptam el jó pár órára. Persze itt ült mellettem, addig az én gépemen tevékenykedett, s mikor túl voltam egy – egy akciósabb részen, mindig kaptam a puszikat és a bocsánat kéréseimet hallgatta, amiért elhanyagoltam. Általában ő a nagy játék fan, én már finnyásabb vagyok ilyen téren, nem mindegy milyen játékkal játszom. Kivételesen és hosszú idő óta ez az amire nagyon vártam és kiélveztem ameddig csak tudtam. Ritka az ilyen pillanat, mikor én “kockulok”. De megértő és türelmes a drágám. Most egy hetet kell várnom míg újra játszhatok, pedig mondtam, hogy laptopot is cserélhetnénk addigra :$ De ez nem baj, sőt jobb is így, mert tudok normálisan tanulni!

Szerdán pedig ha minden jól megy, részt veszünk a Cokeball kidobós selejtezőjén Egerben, remélem jók leszünk és nyerünk és meg lesznek örökítve a képek! Már várom, csak reménykedem, hogy addigra meggyógyulok!

2 Replies to “literature & game?”

    1. Köszi szépen!! :) Majd igyekszem felgyógyulni, ma is ügyesen összeszedtem azért magamat :)))
      Hozzád pedig próbálkozok kommentálni, ha tudok, csak kicsit nehézkes :S De amúgy olvasom a blogod folyamatosan!!! :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

