homeopátia?

Véleményem szerint már mindenki térden állva könyörög a jó időért, a napsütésért, a havas, eső és szeles mentes napokért. Én azt mondom, ami késik nem múlik, csak érkezzen meg időben a meleg tavasz. A váltakozó időjárásban hajlamosak vagyunk újra és újra beleesni a betegségekbe és sajnos én is dicsekedhetek jó párral. Hetek óta küzdök az egyik nyavalyával, ami néha csillapodik máskor pedig rám kacag, kopog, hogy ismét itt van. Az esős és szeles napoknak köszönhetem, hogy az orrom patakokban folyik és csak a tengernyi zsebkendő segíthet csak. A tavaszi szünetem nem is lehetne teljesebb ilyen gyöngyszemek nélkül, a csodás kezdés után a folytatás egy erős közepes eredményt kap.

De mi is ez a homeopátia a címben? Már a nővérem is ajánlotta pár évvel ezelőtt, még sem figyeltem fel rá eléggé. A homeopátiás gyógyszerek olyan természetes anyagot / anyagokat tartalmaznak, amik segítik a szervezetet abban, hogy ő maga állítsa elő a védekezéshez szükséges anyagokat. A mai gyógyszerek csupán antibiotikumot és más kemikáliákat tartalmaznak, gyengítve a szervezetet.

Személy szerint várnám az azonnali 5 perc utáni teljes felgyógyulást a homeopátiás gyógyszerektől, de tudjuk, ott még nem tart a tudomány; viszont ezeknek a gyógyszereknek több pozitívumot tulajdonítok, mint az eddigieknek, amiket szedtem. Fontos számomra az egészséges életmód és úgy gondolom ehhez kevés a sport és a megfelelő táplálkozás, ha káros anyagokkal bombázzuk magunkat mikor betegek vagyunk. Saját tapasztalatomból kiindulva, ha annyira átformálta már a szervezetemet a sok ilyen és olyan gyógyszer, hogy a házi praktikák sem tudnak meggyógyítani, akkor váltani kell. Megelégeltem, hogy ilyen és olyan gyógyszert kapok és még sem gyógyulok meg, tavasszal és nyárral az allergiám sem csillapodik, még ha mindennap szedem tisztességesen a gyógyszert. Kicsit megálljt szeretnék ennek parancsolni. Ezen a téren is el kell gondolkozni, hogy mi jó nekünk és mi nem, illetve mi az amivel védhetjük a szervezetünket és mi az ami nagyon károsít minket. Én adok egy lehetőséget magamnak :)

4 Replies to “homeopátia?”

  1. Ügyesebb vagy mint én! :) Most én is úgy küzdtem le egy betegséget, hogy semmi gyógyszer, csak a házipatikás kúrálás és a mozgás, bár mondjuk még nem tudom mit hoz a nyár az allergiával :S arra majd a homeopátiát kell kipróbálnom :)

    1. Hát igen, az allergia keményebb dió. Szerencsére nekem olyan nincs, de mindkét tesóm az, szóval átérzem.

      1. Majd kiderül, hogy nyáron most milyen lesz, de semmi antibiotikum, csak természetes cuccok, illetve házipatika :)

  2. Én is próbálom magam gyógyszerek nélkül kúrálni, ha lehet, mert én sem tartom túl egészségesnek a bogyókat. Én már három éve nem szedtem például antibiotikumot.

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

