being

Sok sok minden történt velem az elmúlt napokban és hetekben és még mindig sok sok minden fog történni velem az elkövetkezendő napokban és hetekben. Szó szerint már most utálom a hétfőt és a keddet, pedig még csak most múltak el, de ha a jövőhétre gondolok már most rosszul vagyok. Rengeteg teendő és rengeteg tanulnivaló vár rám, a megfelelés és a precizitás is ide tartozik; és akkor ennek a nagy katyvasznak a tetejére még egy szép mosolyt is adjunk, hiszen nem szabad mutatni azt, hogy tele a tököd az egésszel (ami jelen esetben nekem nincs, de akkor is tele van!) és hogy már most, PONT MOST, a vége előtt iskolaundorral lehet küzdeni.

A savanyúság között azért akadnak édes dolgok is. Ilyen az, hogy a szakdolgozatom végre kész, le van adva, viszont még egy pici gyomorgörcs marad, hiszen a plágiumot csak ezután nézik át, hogy mennyi van benne. Ha rossz kezdhetem elölről. A bulizásból nem lesz hiány, hiszen a szakest is m ár a nyakunkon van, ahova Márkót is elráncigálom, hiszen ez még is csak az utolsó jeles eseményem, ide őt is elszeretném hozni és remélem jól fogjuk magunkat érezni. (Mellesleg én mindig megyek zimiciopoDebrecenbe, most már ő is igazán jöhetne Egerbe bulizni :D szeretlek pocak ♥) Jajj és a mai nap! A CSÜTÖRTÖK! Csodálatos! Istenem, már olyan régen örültem ennyire a napsütésnek és a melegnek és kihasználtam. Először is nem mentem vissza az egy darab órámra, kizárt dolog volt! A másik, hogy meg volt az első egyedüli autós-vásárlásom is. Azaz, autóval be a tescohoz és timike vásárol egyedül kísérő nélkül. Baleset mentesen a csodás időben eljutottam a város széléig, ott (amilyen szerencsés vagyok) betaláltak a civil zokni és egy pamutárus néni, és szép kívánságok közepedte sem vettem tőle semmit.. Majd a CCC áruházban ezt a csodálatos cipellőt vettem meg a szakestre, amibe egyből beleszerettem és egyedi, mert mindenhol vagy nagyon magas a cipők sarka vagy nincs hozzájuk csat. ÉS imádom úgy ahogy van, és kényelmes, de kíváncsi leszek rá, hogy meddig tudok este benne lenni! És amilyen szerencsétlen vagyok a szép DM-es napszemcsim, amit annyira imádtam eltört, kezemben maradt a fele, így azt is gyorsan be kellett szerezni, mert nem szeretek napszemcsi nélkül vezetni ilyen verőfényes, csodás tavaszi időben (főleg azért nem mert meglettem áldva gyengécske szemekkel, így én könnyezek mindentől).

Viszonylag tartalmas napom volt és tartalmas heteim, nem igazán várom a következő hetet, de már egy mosolyt azért kap tőlem :)

Reklámok

2 Replies to “being”

  1. Én is vettem cipőt a CCC-ben! :D Csak én feketét, és kicsit más szabásban, de nagyjából hasonló stílust. :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

