i wish

A vágyakozások legeslegeslegközepében vagyok. Persze a hangulatingadozások ezzel nagyszerűen párosulnak. Le kell szögezni, csodás idő van! Végre meleg, lehet barnulni (én már megtettem!), kint lenni, az ablakokat egész napra nyitva lehet hagyni. Ez mind csodás, de így suli mellett ez nagyon le tudja szívni az embert. Durván napi 2,5-3 órát utazok, ami nem is lenne sok, hiszen nagyon hamar eltelik az utazással az idő, már észre sem vesszük, de mire haza érek, olyan vagyok mint valami kifacsart citrom. Nem kell kelnem szerencsére már reggel 5 órakor, elég 7-kor is felkelnem, de így is ha még fél 4re érek haza, kezelhetetlen vagyok. A suli nagyon nyomaszt így végzősként PONT MOST fogy el minden energiám, minden kedvem, s előjön az iskola undor. Persze, mostanság jobban jár a fejem a közös jövő építésén, sőt még azon is hogy inkább dolgoznék, de most akkor is helyet kell állni. Ez most nehéz. Nagyon vágynék már egy jó kis könyvre, rengeteget szeretnék olvasni és ezt a vágyamat a tételek magolása, tanulása valahogy nem tudja csillapítani. Minap nézegetem az imdb.com oldalt, ahol rengeteg jó film jön ki és rengeteget csinálnak könyv adaptációként, és a szívem sajdul belé, hogy nem tudom őket időben elolvasni; az pedig úgy rossz, hogy már kapok egy képet a szereplőkről, úgy már nincs meg a saját képzeletem varázs. KÖNYVEKET AKAROOOK ide a kis kacsómba!!! A társaság is hiányzik már, sok barátság ellaposodott a rengeteg dolgok következtében, hiányoznak a kiülős esték vagy csak a beszélgetések. Sajnos még így interneten sem nagyon van, akivel nap mint nap beszélgethetnék, de itt a nyár és remélem újra lesz egy kis társaságom! Viszont itt a hétvége, legalább is nekem. Ma még egy ZH (szorítani!), este pedig már turbékolunk Márkóval, mert már nagyon hiányzik. A kevesebbnél is kevesebbet beszélünk, engem ez eléggé megvisel, de túléljük, megcsinálunk mindent aztán nyáron le sem vakarhat magáról, olyan leszek mint a kiskacsa, aki totyog mindig az anyukája után; kis sunyi árnyéka leszek

De addig még sok sok mindent lerakunk az asztalra :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

