kedd

Végre túl vagyok az egyik nehéz vizsgámon, amivel már 3 hete küszködtem. Sikeres volt. Átmentem. Egy gonddal kevesebb. Szépen lassan kerülnek be a jegyeim a kis füzetkémbe, és a kiírt tanegység listámból is húzom kifelé, amit teljesítettem. Végre egy kis pihi! Nagyon rossz volt látni, hogy  mások a hegyre mennek kirándulni (mert a csodás Sár-hegy pont az utca végén van és pont az én szobám néz a hegyre, és persze a Mátrára), így nehéz volt a szombatot és a vasárnapot kibírni. Én tanultam, a világ többi embere pedig boldogan pihent hétvégén. Most ez megfordul, én pihenhetek, mások dolgoznak! Miért is? Mert vizsga időszakom van, és itt picit ellehet engedni magamat, a következő vizsgám hetekkel később lesz, de persze azért már készülni lehet rá. Gondolkozok azon is, hogy bele kellene kezdeni a németbe, hogy azzal is haladjak. Hátha nem leszek lusta kislány!

A mai napra még maradt egy óra délutánra, amire még befogok járni amíg tartana a suli (nekem már nem kell járni). Este pedig ünneplünk, mind a vizsgát, mind pedig a barátnőm szülinapját! Végre egy kis pihii!

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

