példakép lettem

A nagy rohanás és tanulás közepedte hirtelen fel sem fogtam a bókokat, amiket szaporán nekem vágtak, akarom mondani adtak. Kedves gesztus egy még kedvesebb embertől. Párom volt az, aki ilyen nemes címre emelt engem egy másodperc alatt. Nem gondoltam volna, hogy példaképe lehetek valakinek, de mindent megteszek, hogy jó példakép legyek ezek után is. A történet nagyon rövid. Mivel Márkó is tudja mennyire szeretek olvasni, és ha egyszer belendülök, akkor ott 1-2 nap alatt ki is végzek egy könyvet. Most a Csontvárost olvasom Clarissa Clare-től, meg kell mondanom isteni, “nyalom a szavait”. Eme eset után, miután bejelentettem az első nap, hogy elértem a 100 oldalt, párom büszkén nevezett ki példaképének. Tanul keményen, sok sok oldalt kell szépen magáévá tenni, így úgy gondolta, hogy ha én ennyit eltudok egy nap alatt olvasni, akkor ő is képes lesz rá!! Ennek nagyon örülök, hagy tanuljon a lelkem, okos és ügyes!

Szorítani ér, mert kell is nagyon!!! :)

Reklámok

2 Replies to “példakép lettem”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

