I don’t like it, but I’m not afraid

Amit nem szeretek, attól nem félek. Budapest. Ő az a város, amit nem igazán kedvelek, nem szeretem a stílusát és az életmódját. Meglehet azért, mert nem benne nőttem fel. Volt szerencsém megismerni őt, de valahogy nem fogom tudni szeretni.

Ha kerekítek 10 éve voltam utoljára Pesten. Az szerintem nem kis idő, és ahogy egy kevéske szeletet láttam belőle, változott sokat. A minap járhattam a fővárosban; kivételesnek érezhetem magam!

De akkor kezdjük az elejéről. 10 éve legalább én még csak a kék tán orosz metrókocsikkal utaztam mikor arra jártam. Akkoriban kezdték csak javítgatni és felújítani a metrómegállókat. Mostanra látom, mind (már amennyin átjöttem) szép állapotban van. És persze az új metrók is eléggé “cosy”, tetszett. Habár az első felvetésem a szép metrószerelvényekkel kapcsolatban az volt: “Áhá.. ez még nincs összefirkálva!”. Hát nem aranyos tőlem?? Az utazásommal kapcsolatban, mondhatni, hogy az itthoniakkal egy szintet ugrottunk, hiszen most már akár egyedül is feljárhatnék a fővárosba. Eddig ez nem volt egy választható opció, nagyon nem akartam menni, de most, hogy kellett menni, így nem bánom; sőt örülök neki, hogy világot láthattam. Párszor már panaszkodtam, hogy milyen régen jártam már arra, hát most lehettem egy nagyon kicsi időre! A dolgunk végeztével az utolsó előtti buszt el is értük, s végre, életemben először láthattam üres metrót. Fantasztikus élmény volt! A város maga módján szép, különleges.. mint mindig. Tőlem viszont távol áll. Bennem valahogy veszélyesnek, zajosnak, piszkosnak maradt meg, de lehet azért mert a másik oldalát még nem ismerem. Remélem azért néha még eljutok a fővárosba, és nem csak egy kis időre! Jó volna kicsit bóklászni, sétálgatni, mint a régi szép időkben (:

Reklámok

2 Replies to “I don’t like it, but I’m not afraid”

    1. Úgy általánosságban tényleg klassz egy hely. Meg sok sok sok sooook minden van, de nagyon nyüzsög, ami lehet néha pozitívum, de a csendes falucskámat nem cserélném le :DD

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

