vége?

Nagy megkönnyebbülés, nagy boldogság, de még a java hátra van! Viszont.. muszáj megosztanom ország – világ előtt, hogy igen is teljesíteni lehet 3 év alatt egy főiskolát! Annyi szép emlék fog ide kötni, szép is meg jó is. Rengeteget tanultam ettől a helytől, új embereket ismerhettem meg. Most, hogy belegondolok, mindjárt vége a főiskolás éveimnek, kezdek megijedni, hogy mi lesz velem. Mi lesz az ottan megkötött barátságokkal. Mi lesz velem??? Szerintem hiányozni fog…

Jelentem a 130 kreditnyi testnevelő-edző főszakom teljesítve, illetve az 50 kreditnyi anglisztika minorszakom is teljesítve! Rengeteg megpróbáltatáson mentem keresztül, de a sport volt az, amit erőt adott az anglisztikához, hogy tartsak ki és vigyem végig ha már elkezdtem! Sok negatív és piszkos lyukból kellett magamat összekaparni, volt, hogy az egyik őszi félévemből ki sem láttam a tanulásból, már szinte belém rögzült, hogy reggel felkelek, suli, haza jövök, eszek és iszok, 1 óra pihi és utána éjfélig tanulás, s ez idő alatt kételkedtem abban, hogy lány lennék, néha a puszta létezésemben is! DE! MEGCSINÁLTAM! Akármennyit szenvedtem, mindig többet kaptam úgy érzem. A sok fáradt munka eredménye lett a több, amit kaptam.

A mai nap kettő (2) sikeres vizsgát tettem, ezzel lezártam a tantárgyaimat. Hátra van még egy megmérettetés: az államvizsga vagy záróvizsga, ki milyen néven szereti szólítani. Ma még egy kicsi pihi, aztán ha muszáj, ha nem, ha akarom, ha nem, de le kell ülnöm és meg kell tanulni a talán 100 oldalt, ami még rám vár ( még nem volt alkalmam megszámolgatni, de tény és való, kinyomtatva rengeteg!). Ma este pedig, remélem, VÉGRE tudok aludni egy jót, hiszen a májusom eléggé gyomorgörcsös, álmatlan éjszakás volt, s még a kellemese pihenést sem tudtam tökéletesen megvalósítani, mert mindig motoszkált bennem, hogy ezt és ezt kellene csinálni. De most végre fellélegezhetek egy parányit!

Két nagy kalappal mindenkinek!!!

2 Replies to “vége?”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

