eljött a nap

El jött az a nap amire már nagyon vártam. Sőt, izgatottam vártam, de már az utolsó napokban csak azért, hogy túl legyek rajta.

Sikeres záróvizsga pipa! :)

Ez most már azt jelenti, hogy szabad vagyok! Élvezhetem a nyarat, a pihenést, aztán újult erővel csaphatok bele minden tervemnek! Új nyelvek tanulása, munka… és még talán vissza térek a padok közé még két évre a mesterszakkal, de az még odébb van. Ki kell pihenni a sok izgalmat és megnyugodni! Alig várom már, hogy nyugodtan alhassak, hogy gond és teher nélkül élhessem csak úgy a mindennapokat, legalább egy kicsit. NO STRESS! És nem sokára diplomaosztó! :)

picitimi_diplomás

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

