it’s feel good

Azt hiszem teljes mértékben kifordultam magamból, persze jó értelemben.. na hogy is magyarázzam? Örülök, hogy sikerült mindenem, sikerült teljesíteni az akadályokat. Olyan mértékben felszabadult lettem, hogy a tegnapi napon mindent viccesnek találtam. Folytak a könnyeim a nevetéstől és ennek a nagy pörgésnek tanúsítom azt is, hogy nem tudtam éjszaka aludni. Fel voltam dobva, így nem könnyű este nyugovóra térni.

Mára már egy kicsit lejjebb hagyott a lelkesedésem, de a felszabadultságot még mindig érzem. Kicsit felfoghatatlan az érzés és a tudat, hogy most vajon mi lesz velem? Hogy telnek majd a napok? Optimista vagyok. Ehhez nem férhet kétség! Most valahogy az érzem enyém a világ, hogy megfogtam isten lábát, vagy hogy mondják, pedig csak egy diploma lesz a kezembe.. te jó ég! WOW!

Ma már érzem a fáradságot, érzem a tegnapi reggel 5 órakor való kelés súlyát, de az izgalmakat már nem. Úgy érzem nincs teher rajtam, mintha lebegnék, nem járnék a földön. Kétszáz karátos mosoly van az arcomon, hirtelen szebb lett a világ (ami eddig is szép volt), azzal, hogy eltűntek a tanulás terhei, az időbeliség és a megfelelési kényszer. Akár tudatos volt akár nem, nagy súlya volt ezeknek a dolgoknak, de most már vége.

Egy ajtó bezárul és kinyílik két másik…. :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

