this is hot!

Bizony bizony! Az eddigi nyarak legmelegebbjét éljük, és még így sincs vége. A napok nem is kezdődhetnének jobban, mint egy kis izzadással kora reggel, álmatlan éjszakával. Majd napközben is a vízben tocsogás és délutánra, estére egy kis lehűlés szinte áldott csoda. Mostanság hallani, hogy jön az enyhülés, hát lehet az országot elérte, de a mi falucskánkat valahogy minden vihar kikerülte eddig. Ez lehet jó is és persze rossz is. Akár mennyire dörgött, villámlott előző nap este, az csendesen ki is kerülte a falucskát, máshol abba sem akarta hagyni…

Próbálom kiélvezni a nyarat, hogy kevesebbet töltök a gép előtt, ez néha össze is jön. Sorozatot általában gépen nézek. Bűnbánóan állíthatom, hogy olvasni nem nagyon szoktam, szegénykét elhanyagoltam, de igyekszem úrrá lenni a lustaságomon, habár nagyon hatalmába kerített. A meggyszedéssel, a napozással könnyen elmegy az idő, s a nővérem gyerkőcei is itt vannak, akkor még velük is hamar elmegy az idő, sőt még a kocsimosásban is segítőkezet nyújtanak. Vannak olyan napok persze, amikor egyáltalán nincs semmi kedvem és csak ülök és bámulom a monitort, hiszen nincs energiám semmire, annyira kiszív a meleg. Az edzés is alakul, próbálom beiktatni a mozgást mindennap, nem sokára neki is kezdek egy jó kis átmozgatásnak! Nagyon melegben sajnos csak szenvedés a tornázás.

A minap láttam ezt a klipet a TVben (igen a TV-ben hihetetlen, hogy leültem nézni!) és annyira átjárt a nyári hangulat, legalább is számomra, hogy teljesen elvesztem az emlékekben!

A másik ilyen zene pedig az Avicii-től a Wake Me Up című száma, amit nem tudok megunni. Nem szoktam ennyire discosra fogni a zenei stílust, de ez a két zene most nagyon megfogott. Itt a nyár, akkor hát élvezzük!

Ezen kívül meg kell említenem, hogy borzasztóan várom már a diploma osztómat, és persze a Márkóét is. Már nagyon szeretnék újból Debrecenbe menni, nagyon szeretem azt a várost. Kíváncsi vagyok milyen lesz a diploma osztóm, szeretnék sok sok képet csinálni mindenkivel, mert ez egy nagyon fontos esemény, egy korszak bezárul mögöttem, remélem sok új meg is nyílik előttem. Remélem nem fog sokáig tartani, nem lesz hosszú, hiszen ha meleg lesz, akkor a talárba szombaton és vasárnap bele fogunk sülni és akár már olvadásnak is indulunk majd. Remélem szép és kellemes idő lesz, és fúúú már nagyon nagyon várooom :))))

 

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

