in the magic

Elcsábultam. Elcsábultam ismét a Harry Potter világában. Kellett nekem és páromnak megnézni az utolsó, utolsó részt.. megint el vagyok varázsolva. A zenéit nagyon szeretem. Eltudok veszni bennük és a végén tényleg azt hiszem, hogy én is abba a világban vagyok. Nagyon jó lenne oda tartozni és sajnálom, hogy nem létezik az a varázs világ. Igen, én is azoknak a táborát erősítem, akik 11 éves koruk óta várják, hogy eljöjjön az a bizonyos levél, azzal a bizonyos bagoly által; vagy hogy Jedi harcos legyen, de az is ooooly messze van. Sajnos a könyvek olvasásával, a filmek nézésével és a zenék hallgatásával kell beérni nekünk, fanoknak. Amilyen megszállott vagyok, vettem a fáradságot, és kicsit aktivizáltam magam a youtube-on. Elkészítettem, elsősorban magamnak (csak hogy kicsit egoistának hangozzak), illetve a Harry Potter fanoknak, akik rátalálnak majd a lejátszási listámra. A 7 film zenéit 1 órán keresztül gyűjtögettem, remélem tökéletes lett. Ezt szeretném most itt is megosztani. Aki szereti, kattintson rá, hallgassa, válogasson a zenékből és merüljön el a varázsvilágban! Esős napokon, illetve a téli napokon szerintem még varázslatosabban hangzik!

Ér a megosztás, a kommentelés vagy az ehhez hasonló dolgok űzése! Élvezni kötelező!

A lejátszási listát pedig itt érhetitek el: Klikk HP

6 Replies to “in the magic”

  1. Ja és hozzáteszem, világéletemben utáltam olvasni :( Amikor fősulis voltam, a HP egyik része kötelező volt gyermekirodalomból, és annyira tetszett, hogy mindet elolvastam, ami addig megjelent. Azóta falom a könyveket :) Nem tudnám elképzelni, hogy ne olvassak valamit :)

    1. Nagyon örülök, hogy pozitív irányba indított el az az egy kötelező olvasmány :D Zene füleimnek, mikor valaki azt mondja, imád könyvet olvasni :))

  2. :) Nálunk vég nélküli HP mozizás van. A férjem már csak mosolyog, amikor látja a dvd tokot a tv mellett. Amikor befejezem az utolsót, kezdem előröl :) Szinte mindig ez megy háttérként a tv-ben ha egyedül vagyok, vagy készülök a munkába (amikor délutánra megyek 10.30-ig otthon vagyok :D ) vagy esetleg a kisfiam játszadozik egyedül, és nincs rám szüksége, és nem tapad a képernyőre. Szóval megértelek :DDD Alig várom, hogy a fiam akkora legyen, hogy rendezhessek neki egy HP bulit. Már kinéztem egy csomó jó ötletet hozzá. Most éppen főnix madarat hímzek, hogy majd az is jó lesz dekorációnak :)))

    1. Lélektárs vagy! Lehet én is átszokok a HP mozizásra:) Nekem még a gyerkőcök arrébb vannak, de nagyon szeretném, ha ők is részesei lennének egy csodás világnak, amit a könyvek és filmek adtak :D
      Ha még nem is a filmeket, de a zenéiket összegyűjtöttem, azok is 100%-osan visszaadnak mindent!
      A főnix madár pedig a legszebb az egészben! Sok sikert a tervhez, ha megvalósul értesíts! :)

      1. Ha készen lesz, felteszem a blogomra :) Majd szólok :) Csak kis akadályba ütköztem. Elfogyott a színátmenetes fonalam amivel elkezdtem, és nem találok pont ugyanolyan árnyalatot, hiába keresem kód szerint. A gyártó kicsit változtatott rajta, és nagyon elütött a két árnyalat, amikor elkezdtem varrni :( Na de nem adom fel :)

      2. Ki is rakom az oldalsávba a te blogodat is, hiszen akkor gyakrabban fogok benézni hozzád. Azért tényleg ne add fel! Lehet egy eldugott kis boltban még találsz, sok sikert hozzá! :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

