eleven testek

Az ajánlókat megtalálhatjátok fent a menüsoron ✿ Filmek & sorozatok & játékok menüpont alatt is!

A Warm Bodies vagy más néven Elven testek egy igazi vígjáték. Ha egy szóban kellene összefoglalnom, akkor az lenne rá a jó szó, hogy nagyon jó! Nagyon sokat nevettem rajta. Szinte fájt némelyik megszólalás. Az első észrevételen nekem az volt,warm_bodies_ver9_xlg hogy a főszereplő csajszi nagyon hasonlít az Alkonyat sorozatokból ismert Kristen Stewart-ra. Lehet, hogy csak nekem tűnt fel a hasonlóság, de nagyon szemet szút. El is gondolkoztam rajta, hogy ” hmm.. ezt vajon direkt így szánták?”, de az összhatás nagyon jól sikerült. A filmet tekintve, 80%-ban vígjáték és 20%-ban horror, hiszen mégis csak egy zombi film, kell valami félelmetes is bele. Az a 20% horror rész az tényleg horror, legalább is nagyon ijesztőek az elemek benne. A vígjáték része nagyon megmosolyogtatja az embert. De ki kell emelni, hogy egy kis romantikát, az az egy kis Rómeó és Júliát is bele csempésztek. De miért is mondom ezt? Szerintem csak is a véletlenek egybeesése magyarázhatja meg azt, hogy a főhős zombit R-nek hívják, míg a főszereplő lányt Julie-nak. Igaz, ők nem a bálban fognak megismerkedni, hanem az apokalipszis kellős közepén és szerencsére nincs tragikus vége, mindenki túléli (YES!). Az erkély jelenet pedig örök azt kell hogy mondjam. De akkor a tartalomról is szóljunk pár szót. Szokásos apokalipszis, az emberek már félig meddig kihaltak, vagy inkább zombik lettek, a másik még “normális” fele pedig nagy fallal körülvett városnegyedekben él. Julie, főhősünk úgy kerül a képbe, mint egy zombi vadász. Őt is és csapatát kiküldik a frontra, de belebotlanak Rbe és a kis csapatába. R -nek megtetszik a lány. Magával viszi, s ahogy egyre több időt töltenek el együtt, úgy R makogása és morgásából szép lassan beszéd formálódik és a lánynak is egyre szimpatikusabb a zombi fiú. R és Julie elindít egy láncreakciót, aminek a következménye az elfelejtett érzelmek újra felbukkanása a zombikban. Egyedül csak a Csontik nem örülnek ennek…

Nagyon szórakoztató a film, merem ajánlani mindenkinek. Popcorn kötelező és a rekeszizmokat is tessék bemelegíteni!

Angol ismertető (IMDB):

After R (a highly unusual zombie) saves Julie from an attack, the two form a relationship that sets in motion a sequence of events that might transform the entire lifeless world.

Reklámok

eleven testek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Eddig is meg akartam nézni (már le is tö… khm… akarom mondani, már be is szereztem), de most, hogy elolvastam az ajánlódat, szerintem holnap rá is veszem magam. :D

    • Örülök, ha megfogott a beszámoló! Én jót szórakoztam rajta, majd tervezem angolul is megnézni, de magyarul sem volt rossz. Majd számolj be kérlek, hogy milyen volt! :D

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

