I swear

I solemnly swear that i am up to no good!

Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok!  Hangzik a mondat a híres Harry Potter filmekben, mikor a Tekergők Térképét szeretné Harry láthatóvá tenni. Én is ünnepélyesen esküszöm, hogy huncutkodok valamiben. Végre egy kisebb, még is jelentős álmom vált valóra egy szerdai napon. Ezen a napon végre elkészült a várva várt saját készítésű tetoválásom. Nagyon sokat kellett erre várni, hiszen a szándék meg volt, igen is szerettem volna egy tetoválást, de hogy pontosan mit és hova, nagyon sokáig csak kérdésként lebegett előttem. Olyat mindenesetre nem akartam, amit csak úgy divatból tesz magára az ember. Egyedi akarok lenni, ezért inkább vártam és vártam a megfelelő napig.

mimi.tattoo

A tetoválástörténete csupán annyi lenne, hogy a Harry Potter csodás világa rabul ejtett. Olyan világ tárult fel, amiben sokkal de sokkal jobban élnék, viszont, mivel nincs varázsvilág, a jelenlegit szeretném varázslatossá tenni. A tetoválás is segít ebben, ha nap mint nap rápillantok, szinte látom a célt magam előtt. Nap mint nap, egy – egy varázst elszórni az emberekben, s jobbá tenni a napokat. Két féle képből tevődik össze, az alapja a Halál ereklyéi szimbólum (ez az alap), ami nagyon tetszett mindig is, a másik pedig egy egyszerű indás kép, amiben végül is a csillagok és a pöttyök voltak a meghatározóak, hiszen ezek olyan fantázia világot sugalltak, így hát összeraktam ezt a két képet és woálá ez lett az eredmény: egy saját tetoválás. A tetkósom is megvolt lepve, hogy milyen kreatív vagyok és elismerését adta az egyediségért és persze 100%ig támogatott a célom elérésében. Bárki, bármilyen bolondnak is tarthat most emiatt, csak nyugodtan. Én küzdök az álmaimért és igen is megvalósítóm őket akár milyen célok is legyenek azok! :)

Reklámok

I swear” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Már többször próbáltam írni, legutóbb twitteren szóltam hozzá egy bejegyzésedhez, mert nem tudtam melyik e-mail címem el regisztráltak itt. De most remélem megkapod. Nagyon tetszik a tetkód! :) Remélem soha nem bánod meg! :) És remélem pihenêsben gazdag a nyarad! ;)

    • Nagyon szépen köszönöm! Twittere akkor felnézek, de lehet megkaptam ott a hozzászólásodat, nem tudom pontosan :D Csak mikor nagyon sok időm van akkor nézek fel oda:) Viszont, szerintem nem fogom megunni, ez egy olyan szimbólum, amit nem hogy megunni, inkább tovább szeretnék adni. Főleg majd a gyerekeknek, mint például azt, hogy olvasni JÓ! :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

