szeretem, szombat!

Meleg van!

Ez sem szegi a kedvem. Most még igazán jó itthon lenni. Kicsit kiélvezem úgy mondd az egyedül létet, a szabadságot. Alig ülök a gép előtt, pedig szoktam. Párom sincs most itthon, így minimálisat ülök csak a gép előtt. Eddig szerintem most fog eljönni az első fél óra, hogy én gép előtt ülök. Pedig ilyenkor már rég órák hosszat tudnék a gép előtt ülni. De most nem kell végre. Kicsit kiélvezem ezt a szabadságot, hihii (Bocsi pocak ♥ ). Már is kreatívkodtam felkeléstől kezdve. Mosogattam, vasaltam, mostam, vasaltam, autót szereltünk apuval, aztán vasaltam rendet raktam a szekrényemben és kiszortíroztam pár ruhát, TALÁLTAM jó pár ruhát, s kicsit átrendeztem a helyüket. Nem is tudtam, hogy ennyi ruhám van, alig férek el benne, pedig 4 részes a szekrényem, jó ebből csak 3 van tele ruhával, de lehet, hogy a kinti polcokra is kerülni fog?:O Pedig ott  a könyvek lapulna, de sebaj. Lényegében rengeteg helyes és hasznos dolgot csináltam itthon, ami ritka dolog, de igyekszem ügyes, aranyos háziasszonnyá válni. Már nagyon szeretnék egy saját házikót, kuckót, ami csak az enyém (illetve a páromé), és akkor ott kis tündérke lehetek. Lehet, hogy ez még csak a lelkesedés és mikor ott lennék semmit nem csinálnék, de tudom mit mikor kell és már nagyon szeretnék egy sajátot: saját lakást, picit. Most ez a sok szintes házunk hatalmas. Még az ablakoknak is 1 hét kéne mire mindet tisztességesen végig takarítanám, ilyenre nem vágyik az ember. Remélem, hamarosan eljön ennek is az ideje, mert már régóta foglalkoztat a közös jövő tervezése a párommal. Jó lenne már ott tartani :)

Az elmúlt napokat illetve kirándultunk egy nagyot, leszámítva hogy csöpögött az eső is, de az semmi volt, se sár nem volt utána, csupán csak  fülledt, párás levegő. Már köztudott, hogy a Mátra lábánál egy kis falucskában lakok, ami a Sár hegy közvetlen lábánál húzódik (hoppá! egyből két hegység :P ), igen igen, csodás a kilátás a szobámból, főleg ősszel imádom a ködös és rejtélyes hegyeket nézegetni… na de szóval, itt ezen a helyiségen van a híres Szent Anna kápolna és a hozzá tartozó tavacska. Mondhatnám, hogy ezer éve nem jártam ott, hiszem mikor utoljára ott jártunk a családdal még a tó is ki volt száradva. Most pedig tele volt élettel! Hosszú kaland volt ez, azért még is 2-3 kilométert sétáltunk, de megérte. A látvány még mindig csodás, főleg, hogy a falut szemlélhettük, s a társaság is remek volt: kettesben Márkóval. A kemény túra kihozza emberből mind azt, ami nyomja a lelkét. Volt elég időnk, hogy sok mindent megbeszéljünk és átrágjunk, úgy érzem ez is jól jött, főleg, hogy a bizalom sokkal jobban elmélyült úgy gondolom. Az aznapi mozgás is be lett pótolva, hála a nagy és hosszú sétának.

De ha már ma szombat van, úgy gondoltam, hogy minden szombaton írni kellene egy kis listát, hogy mi az, amit a szombatban szeretünk, mi az amit akkor szoktunk csinálni, vagy most jelenleg erre a napra eső nagyszerű dolog, remélem nem marad el és minden szombaton állandó cikk lenne ebből :)

pihenés kis egyedüllét házimunkák hogy végre olyat is megtudok magamtól csinálni, amiért amúgy még mindig megszólnak süt a napocska lila körömlakk rend a szobában görögdinnye új ruhák a szekrényben harry potter zene nyugtató hatása blogolás céljaim papírra vetése (rövid, közép és hosszútáv) saját készítésű pizza felfalva! (lesz recept is róla, csak a képet elfelejtettem megcsinálni :$) huncut sms-ezés Márkóval sárkányrepülők hangja autószerelés apuval, hogy jobban megismerjem a műszaki részét azért, hogy egyedül is eltudjak bánni a kisebb problémákkal hűsítő almás víz az élet mentő ventilátor majd kicsattanó boldogság kreativitási vágy (fúú de nagyon!)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

