Muffin

Az ajánlókat megtalálhatjátok fent a menüsoron ✿ Finomságok menüpont alatt is!

~ ALMÁS  – FAHÉJAS MUFFIN ~

muffin_szöveges

Már készítettem az év elején párommal muffint, akkor csak sima egyszerűt csináltunk; most viszont almás – fahéjas muffint készítettem. Nagyon finom lett, hamar meg tizedelődött a száma, hiszen nővérem gyerkőcei az első pillanattól kezdve ráharaptak. :)
Nagyon jó ez a kis desszert vendégvárónak is, hiszen hamar és egyszerűen elkészíthető. Kezdőknek is ajánlom, hiszen ezzel nagyon sok formában lehet kísérletezni!

hozzávalókHozzávalók:

  • 12 dkg vaj / margarin (olvasztott)
  • 20 dkg cukor
  • 1 db vaníliás cukor
  • 1 db sütőpor
  • 2 db tojás
  • 30 dkg liszt
  • 1 dl tej

elkészítésElkészítés:

Én az egészet összekevertem egy tálba, ízesítésként ugye raktam hozzá fahéjat. A sütőt én előmelegítettem és 180°-on sütöttem a muffint. 2/3 -ig töltöm a muffin formákat, majd díszítem gyümölcsökkel ízlés szerint. 15 – 20 perc alatt készen is van.

Jó étvágyat!

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

