kreativitás

A vasárnapi nap a pihenésé. Legalább is egy olyan egészséges pihenésé, ami feltölt energiával. Az én napom is így indult, aztán kezdett átcsapni punnyadásba, böngészkedésbe és még kitudja hova sodort volna még ez az állapot, ha nem jövök fel a kis kuckómba és nem ülök neki “tanulni”. A tanulás az ott abban is maradt, hogy kipakoltam a német könyvet és a füzetet. Majd kitaláltam, hogy én bizony most és nem máskor, be is borítom a német spirálfüzetemet. Alapanyag volt hozzá, aztán jött a nagy kreativitás. Legyen szép és eredeti. Ekkor kezdett el bennem érlelődni az a kérdés, hogy mi vagy ki lehet a kedvenc mesefigurám, hiszen őket könnyű szerrel papírra lehet vetni. A nagy keresgetésben Csizmás a Kandúrra bukkantam. Őt mindig is szerettem és hogy manapság eléggé cica mániás lettem, így egyértelmű volt, hogy ő kerül rá a borítóra. Majd jöttek a problémák, hiszen nem volt egyszerű egy fekete körvonalmentes rajzot összehozni. Ahogy terveztem, rajzoltam még több probléma merült fel: még is hogyan rajzoljam meg a szemeket, egyik kicsi, másik túl nagy, aztán az egész radírozásra került. A legjobb része a rajznak a kalap, hiszen azt frissen és üdén kezdtem még el és még a lelkesedés is 100%on volt. A rajzt persze nem fogom félbe hagyni ha rám esteledik is (és persze rám is esteledett), de készen lettem vele 90%-os lelkesedéssel. A próbálkozás meg volt, sőt az akarat is és ha többet foglalkoznék a rajzolással, biztos jobban menne, de számomra ez is egy kis remekműnek számít, hiszen Csizmás kandúrt most rajzoltam először. A Micimackó pedig már csuklóból megy, azt tényleg élethűen visszatudom adni, de lehet már vagy fél éve (sőt ha későbbre vissza ugrunk 3 éve), mióta rendesen leültem és rajzoltam egy jót.

Nos, a német füzetemen eme gyöngyszem díszeleg!

daa060120db111e3882622000a1f985d_7

Reklámok

4 Replies to “kreativitás”

  1. jaj de édes lett *.* nem is tudtam, hogy te ilyen szépen tudsz rajzolni o.O mik ki nem derülnek az évek folyamán.
    Olykor amikor nekem sincs kedvem tanulni, rajzolgatok. Bár azok inkább skiccek, mint rendes rajzok :D

    1. köszi szépen! :)
      hát igen, ez még megy. szokták dicsérni a rajzaimat és hát ha már nem tudok annyira szépen írni, legalább rajzolni tudjak :D
      szeretek is rajzolni, csak valahogy ahhoz is ihlet kell :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

