rend, tisztaság

Most, hogy 5. hete tudhatom otthonomnak egy alföldi kisvároskának a kollégiumi szobáját, itt volt az ideje egy kis pakolászásnak és takarításnak, rendrakásnak. Nem szerettem volna eddig húzni, halasztani ezt a dolgot, de valahogy sosem tudtam eljutni idáig. Mindig akadtak más teendők. Ilyen például a tanmenetek elkészítése, vagy a mindennapos testnevelésre való felkészülés és a sportköri tanmenetek megírása. A tanmenet írása kereken 1 hetet vett el az életemből és attól, hogy takarítani tudjak. Persze, akadt azért idő, mikor tudtam volna takarítani, de ezt megakadályozta a német iránti szenvedélyem, így mikor nem kellett hivatalos dolgokat, ügyeket intéznem vagy csinálnom, inkább házit csináltam és tanultam a német szavakat. Szerintem ez egy nagyszerű kifogás és elfogadható is! :)

Az új otthonomról pedig annyit érdemes tudni, hogy a kollégiumban a tanári részlegen vagyok  elszállásolva. Így van a tanároknak egy közös konyhája és fürdőszobája, ami nekem már felér a luxussal! A szobámat tekintve keskeny, ámde 2 egyszemélyes ágyikó kényelmesen belefér, viszont a plafonja az egekig ér. Egy kis akasztós szekrénnyel büszkélkedhetek és egy kis asztallal, illetve egy gurulós íróasztali székkel, amit nem tudok rendesen arra használni ami, így csak táskatartónak van nyilvánítva. Kicsit kopár, mert a magas mennyezet és a fehér fal sajnos ezt sugallja. Bár tervezek 1-2 polcot, hogy a rágcsáim és a zacskós ételeimet eltudjam rakni a radiátorról. Mert ha jön a fűtés, ők ott nem maradhatnak. Most is agyaltam azon, hogy hogyan kellene átalakítani a szobát, de valahogy nem jutottam dűlőre, így maradt minden a régiben. Majd ha megszáll egy kis ihlet, majd akkor rendezkedek egy sort:)

2 Replies to “rend, tisztaság”

  1. Izgalmasan hangzik, hogy ott is kell laknod. :) Én szerettem kollégista lenni, nekem is magas belmagasságú volt a szobám. :) Mondjuk nekem az néminemű gondot okozott, ugyanis rend mániás vagyok, és iszonyatosan idegesített, hogy nem érem el a plafon alatt futó fűtés csövet, hogy letörölhessem róla a port. xD :/

    1. Hát, én is eléggé rendmániás vagyok, de vhogy addig nem izgat a plafon, amíg nem esik le róla valami :D na utána már ölni tudnék :D
      Hát, kicsit fura még, hogy ennyi helyen lakom egyszerre, de legalább nem unatkozok ;)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

