mese kávéval

Lassan kezdem felvenni a munka ritmusát. Kezdem érezni, hogy több idő jut magamra és, hogy jobban betudom osztani az időmet. Ma, vasárnap, végre jutott időm a saját kis szobám kitakarítására. Ideje volt már, mert mióta elkerültem, sajnos ő kapta tőlem a legkevesebb figyelmet. Úgy gondoltam, most jóváteszem az elhanyagolt időt, s bepótolom amit be kell!

Kezdtem is egy jó kis rendrakással, majd jöhetett a porszívózás 170%-osan! A szekrény tetejéről lekerültek az ezeréves virágcsokrok, amik még egy esküvőből maradtak: volt itt koszorúslány-csokor, menyasszony elkapott csokra és még kitudja milyen ballagásra kapott kis csokor és szál rózsa. Nagyon sokáig tartogattam őket, de itt volt már az ideje, hogy ezeket az emléktárgyakat is a kukába helyezzem. Így legalább 3 váza felszabadult, ebben legalább ez a pozitívum! A nagy takarítás után sokkal jobb lett a közérzetem és ezt szerintem maga a szoba is érezte. Ágynemű húzás után a szúnyogháló is lekerült az ablakról. Majd nekiveselkedtem a kaktuszaim átültetésének. Még Márkó vett nekem a szüreti napokon egy kis cserép kaktuszt, ami nem is egyet, hanem két aranyos kaktuszt tartalmazott. Habár az egyik valami pozsgás, ettől függetlenül nagyon tetszett, szerintem ez egy nagyszerű választás volt! :) A virágállványon rendbe raktam a virágokat és az újoncok is elfértek.

A nagy rendrakás és takarítás után büszkén állíthatom, hogy szuperül néz ki a szobám. Mondjuk, már csak a port kellene itt-ott letakarítani, de most már kellemes a szoba hangulata! A takarítás utána jó magam is kényeztetésen estem át, kezdve a felfrissítő hajmosással és egy kis kézápolással, mert a sok por nagyon kiszárította a kezemet. És még van időm, hiszem még nem telt el a nap! Egy kis kávézás, pizzaevés, blogírás még bőven belefér a napomba ;)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

