tejbetök újratöltve

Milyen kivételes ajándék a mosoly! Hiszen nem kerül semmibe, de szívmelengető. Csak egy pillanatig él, de az emléke megmarad. Örömet szerez, és táplálja a jóindulatot. Kiváló ellenméreg irigység és rosszindulat ellen. Biztatást ad a csüggedőnek, erőt önt belé. Nem lehet megvenni, kölcsönkérni, ellopni, nem jelent földi javakat senkinek mindaddig, amíg önként és jó szívvel meg nem ajándékoznak vele. Ha valaki túl fáradt ahhoz, hogy rád mosolyogjon, nézz rá derűsen, mert senkinek sincs nagyobb szüksége a mosolyra, mint annak, aki már nem tud mosolyogni.

– Dale Carnegie

Tejbetök-fejet birtoklok. Még ha fáradt is vagyok, mindenkit megajándékozok egy kis mosollyal, mert tudom, hogy annak az illetőnek jobb lesz a napja tőle és én is jól érzem magam, mert adhattam egy kis jót. Sokan emiatt bolondnak, komolytalannak tarthatnak, pedig én csak önmagamat adom és egy cseppnyi szeretetet a mosolyommal. Magamon is érzem nagyon, hogy az elmúlt időszakban rengeteget változtam. Talán a hozzám közelállók tudják ezt észrevenni, de lehet, hogy még ők sem biztosan. Magamon viszont észrevettem a “tejbe tök fóbiát”, azaz rengeteget mosolygok. És ez annyira pozitívan és jól hat a napjaimra, saját énemre, hogy ettől nem szeretnék megválni egy jó darabig!  Társaságban is, még ha fáradt is vagyok, vagy ha nem tudok a témához szólni, mosolygok és a legjobb mikor visszamosolyognak rád :) Jó érzés ez a tejbetök-féleség, hiszen gondolkodásra késztetem a másik embert a mosolyommal :)

De nézzük is picit komolyabban ezt a mosolygás dolgot: az egészségre jótékony hatással van, hiszen feszültség és stressz oldó hatása van. A nevetés és a mosolygás afféle fájdalomcsillapító hatással bír, ezáltal máshogy kezeljük a problémákat, legfőképpen az endorfin hormon miatt. A mosoly jót tesz a léleknek! – állítják a kutatók!

Nos, úgy érzem a mai napra keveset mosolyogtál! Tessék, itt egy mosoly, hogy szebb legyen a napod :)

(és tudom, hogy míg olvasod ezt, mosolyra görbül a szád :$ )

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

