Glamour napok 2013

2013westend

Végre én is igazi csajszi, nagy lány lehettem. Sokszor, nagyon sokszor kimaradtam ilyen jellegű eseménydús napokból és most végre lehetőségem volt arra, hogy részt vegyek egy jó kis bevásárlós napon! Már legalább egy hónapja vagy még több ideje meg volt beszélve Edó barátnőmmel, hogy Pesten Glamour napozunk egy jót.  Mivel nekem ez időtájt jött meg életem első felnőtt fizum, így szerettem volna, valami jelképes dolgot venni magamnak!

Szombaton kicsit félbe hagytam a német tanfolyamomat, hogy időben tudjak elindulni Budapestre. Bevittem Gyöngyösre a kicsi kocsit és már rohantam is a buszhoz, hogy időben elérjem a 10.15ös buszt. Mikor egy óra után felértem, megtudtam, hogy a 2es metró pont most nem üzemel, kénytelen voltam Edóval a metrópótló buszra szállni. Ez sem vette el a kedvemet, hiszen már nagyon nagyon vártam ezt a napot! Az úti célunk a WestEnd volt. Mind a kettőnknek kedves hely, így nem volt kérdéses, hogy hova menjünk vásárolni. Mint egy kisgyerek, csillogó szemekkel mentem be a hatalmas plázába. Rengetegen voltak. Ennyi embert egy helyen még nem láttam.

Ahogy beértünk egyből megrohamoztunk egy cipős boltot: Deichmann. Körül néztünk, válogattunk, döntésképtelenségbe sodortuk magunkat, majd mentünk tovább. Ebéd idő felé járt, mire a KFChez jutottunk. Már nagyon szerettem volna kipróbálni, hogy milyen finomságok vannak ott. Tetszett a vödrös menü, de úgy voltam vele, hogy azt soha nem tudnám megenni, cipelni pedig nem szerettem volna. De ha egyszer újra eljutok oda, biztos kipróbálom még! Ahogy tele lettünk erőt vettünk magunkon és útra keltünk. Betértünk sok sok helyre, köztük volt a New Yorker, C&A, H&M és még sorolhatnám. Nagy nehezen a rengeteg választék között a H&M-ben megtaláltam a nekem való belebúvós pulóvert. Egyből bele szerettem! Edónak sikerült elveket törni és végre vett egy nagyszerű farmernadrágot! És még Márkónak is sikerült ajándékot venni (és most húúúúzom nagyon, hogy mi lehet az :$ ). Bejártuk szinte az egész plázát, majd ismét visszatértünk a Deichmannba cipőért, majd pihenésképpen végre én is ihattam Starbuckos kávét :)

Az eredeti hazaindulásom időpontja egy órát csúszott, de megérte! A napomat fűszerezte az a tény is, hogy úgy mondd segíthettem egy párnak. Én magam 2 ülést foglaltam el és hát láttam a csalódottságot az arcukon, mikor két külön ülésre kellett leülniük. Én tudom milyen, mikor Márkóval is ilyen helyzetbe kerülünk. Szinte segélykérő pillantást vetünk arra, akik egyedül ülnek, de azért sem ülnének át más mellé. Én úgy voltam, hogy ha már az első megállónál leszállok Gyöngyösön, akkor miért foglaljak el 2 helyet, ha másnak nagyobb szüksége van rá. Így szombaton, a napi jó cselekedet is meg volt :) Haza fele fél úton sajna lerobbant a buszunk, de szerencsénkre egy másik buszos megállt és felvette azokat, akik Gyöngyösre mentek. Több kevesebb sikerre szerencsésen haza kerültem és Márk is kijött elém, legalább cipekedhetett a 2 nagy szatyrommal :$

Remélem lesz még alkalmam ilyen nagyszerű kalandokban, mert nagyon tetszett! Jó volt kicsit kimozdulni a kisvárosból, de még mindig nem tudnám elviselni Pestnek a nagy nyüzsgését és azt a hatalmas tömeget, főleg ilyenkor mikor csajos és bevásárlós napok vannak! Köszönöm az élményt és a lehetőséget, hogy ott lehettem Edónak is, a Glamournak és a fizumnak! Na és persze Márkónak, hogy elengedett a rettegett fővárosba! :)

2 Replies to “Glamour napok 2013”

  1. Jó volt végigolvasni a történetet :) Én is a West Endben voltam barátnőmmel, tényleg rengetegen voltak. Néhány boltban, főleg a kicsikben ez szerintem nagyon zavaró volt. És mi is egy órával tovább maradtunk a tervezettnél :)

    1. Láttam, te is bevásároltál szépen :)
      Egyet értek veled, a kisboltokban volt szerintem a legrosszabb, mert szinte mozdulni sem lehetett a tömegtől. Ettől függetlenül szerintem egy jó kis élménnyel gazdagodtunk :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

