szeretem, szombat & vasárnap! #13

egy kis szünet a hét közepén – szerdán nem volt tanítás, így már kedden haza jöhettem! óvó és féltő szüleim szerdán végre időben eljutottam németre! már pénteken együtt Márkóval főzőcske együtt (mármint úgy együtt, hogy én a konyhában főzők, ő pedig az étkezőben gépezik :$ ) sokat ölelgetni és puszilgatni még jobb puszit és ölelést kapni egy hatalmasat birkózni! – júúj de jó volt *-* dragon ball z parodizáció – Abridged! sunyin nézni miközben Márkó edz elolvadni a sexi testétől *-* céklavörösre pirulni a szégyenlősségben szombat reggel sétálni a csípős hidegben :) már álmom országban németül beszélni – már kezd ráállni a kis buksim !!!  Aranyhaj – Rapunzel mesét nézni együtt kocsikázni keresztlánykámnak segíteni tanulni – a kis drága most első osztályos! nőiesedni: azaz zselés körmöket csináltatni! – kis lépés a nőknek, nagy elhatározás számomra :)  

Reklámok

szeretem, szombat & vasárnap! #13” bejegyzéshez ozzászólás

    • saját készítésű fénykép, szóval nem csodálom, ha annyira nem látszik (mert eleget szenvedtem vele :D ) :(
      hullám minta lenne rajta! :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

