egy mély levegő

1l26mEl sem tudom hinni, hogy itt az őszi szünet. Már szinte fogcsikorgatva vártam ezt a pillanatot, mikor haza érve lesuttyanjak egy székbe, még akkor is ha másfél órát (és 100km-t) levezettem a mai nap. Sőt, annál nincs is jobb dolog jelenleg, hogy apukám pálinkával kínálgat, amibe kétszer is belekóstoltunk! Erősen isteni volt :)

Szeretem a munkám és szeretem a gyerekeket, de már a tanároknak is nagyon jól esik a pihenés, hiszen még is csak lefáraszt az a nyüzsgő forgatag minden egyes nap és a regenerálódáshoz a hétvége is kevés. Habár magamban a fogamat csikorgattam, sugárzó mosolyt mutattam kifelé, ami őszinte volt. Minden egyes gyerkőcnek, minden egyes mosolynak örültem, mert tudom hogy egy picit szebbé teszem ezzel a napjukat.

Majd sietve délután a kocsiba pattantam és meg sem álltam a buszmegállóig, ahol felvettem Márkót és együtt robogtunk haza. Szerelmes vagyok nagyon és olyan jó a társaság is ilyenkor. Arról ne is beszéljünk, hogy mennyire jó hogy megtud valaki mosolyogtatni és nevettetni!

De akkor kezdődjék is az ŐSZI SZÜNET! :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

