szeretem, szombat & vasárnap! #14

A pihenés közepedte kicsit hétfőre csúszott ez a poszt is, de hálás vagyok a múlthétnek. Akkor hát fel is idézem mi dobogtatta meg a pici szívemet az elmúlt napokban :)

a hét közepén egy kis pihenés toporogva várni a hétvégét pénteken végre Márkóval jönni haza, így nem unalmas az út; van társaságom és még meg is vagyok nevettetve! szombaton utolsó németre bemenni és 5-ösre vizsgázni! (nagyon nagyon fog hiányozni a csapat is!) szabad lesz most már a szombatom csokis – fahéjas muffin-t csinálni Márkónak (meglettem dicsérve, finom lett! :) ) Superman (Man of Steel) filmet megnézni – ami nagyon nagyon jól sikerült! megérte a 2,5 órát. naplementében sétálni, fotózkodni és csak úgy együtt lenni :) olvasni végre a Harry Potter harmadik kötetét! hangosan olvasni Márkónak nyársalni a konyhában – sőt inkább csak csurdítottunk, de fini volt :) éjszaka álmunkban ölelkezni – ami lehet nem is volt álom napsütés napsütés hátán – és ez akkor a legcsodálatosabb, mikor pénteken együtt jövünk haza, mintha a napocska is örülne nekünk :) a szakácskönyvemet végre beköttettem! a szakdolgozatom végre valahára kapott egy szép bőrkötést (mert mikor le lett adva, magamnak nem tudtam megcsinálni) itthon lenni! ♥ 

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

