óh, de jó!

A helyzetem: majd kicsattan és kellemesen el van fáradva.

Ezért úgy gondoltam ideje egy nagyobb hangvételű blogot is írni, hiszem mindig csak a hétvégekor jelentkezek!

stkfrah2o009

Jelentem köszönöm szépen jól vagyok és nagy a kavarodás és készülődés az iskolában! Jövőhéten megrendezi az iskola az Alapítványi bált, így minden osztály készül egy-egy kisebb produkcióval, így az én testnevelési óráimat is felhasználják a próbák érdekében. Én pedig szívesen felajánlom nekik a 45 percemet. Nagyon jó nézni a próbákat, végig mosolygok rajtuk, mert mindenki nagyon ügyes és szívét lelkét beleteszi a produkcióba. Én sajnos nem készülök semmivel, hiszen első ilyen nagyszabású alkalmon fogok részt venni és először csak megfigyelőként szeretnék ott lenni és tanulni, mit és hogy kell majd, ha egyszer én is oda kerülök. Ezen kívül a dekorálásban segítkezek, ha van lyukas órám (már pedig van bőven) nagyon is szívesen segítek ezt azt vagdosni! A közösségbe úgy érzem 2 hónap után beilleszkedtem de még így is mennek a részemről az ismerkedések és a beszélgetések a kollégákkal, hiszen van olyan kollégám (sajnos), akikkel csak az utóbbi időben tudtam csak elbeszélgetni; de ugye bár ami késik nem múlik! Úgy érzem néhányat már barátnak is tekinthetek, illetve néhánnyal már megtaláltam a közös nevezőket, jól kijövünk, aminek különösképpen örülök. Már megjegyezték, hogy szeretik a nyugodt stílusomat, hogy én sosem igyekszem. Erre mindig csak azt feleltem, hogy: “most mit idegeskedjek úgy is minden jól fog sikerülni!” és még csapok hozzá egy mosolyt is ;)
A mai napon kivételesen tovább maradtam, mint ahogy szoktam, hiszen ha nincs dolgom, vagy nem kellek, egyértelmű, hogy haza veszem az irányt. Most hogy többet kommunikálok így rátaláltam egy külön kis szórakozásra az egyik kolléganőm jóvoltából, így nem is kell hamar haza mennem. Nekem azért is pozitívum, mert lesz egy óra plusz mozgásom, illetve egy jó társaságom is lesz haza felé. Örülök, hogy egy ilyen dinamikus csapat tagja lehetek és, hogy ez az alapítványi bál után sem fog megváltozni!

Ezeken a dús dolgokon kívül a szabad időmet szívesen töltöm olvasással, főleg a Harry Potter sorozattal, és egész jól állok vele, a 4. könyvet mindjárt ki is végzem! Illetve, őrjöngök  ha a net nem működik rendesen és próbálkozok ( a net miatt) zenét hallgatni vagy sorozatot nézni :)

A mai napon pedig újra írtam a bemutatkozásomat (ami a mostani állapotomhoz aktuális), ha már ennyire kreatív hangulatban vagyok :)

Reklámok

One Reply to “óh, de jó!”

  1. Szia! :) Örülök hogy ilyen jól érzed magad, és minden rendben ment, ami a beilleszkedést illeti. :) Karácsonyi készülődéssel hogy állsz? :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

