karácsonyra hangolódva

Nem tagadom, én még nagyon örülök  annak, hogy felénk még nem hullott le az első hó. Mint sofőrként, elég megküzdeni a korai fagyokkal, a csúszós utakkal, a köddel vagy éppen a reggelente fagyos és hideg autóval. Leszámítva ezt az apróságot, a kollégiumi szobámat próbálom azért szebbé varázsolni, hogy elkapjon a karácsonyi láz. A meleg gyümölcstea, a mandarin és a narancs már javában segítenek ebben az ügyben. Otthon néhány világítós dísz, a falamon tündöklő fényfüzér, az ablakon helyet kapó hatalmas hópehely világítós dísz, vagy éppen az adventi koszorú megszépítik az estéket és a mindennapokat. Itt viszont, nincs sok kellékem, csupán a saját kezem és eszem kreativitása. Az elmúlt napokban bőszen böngésztem az internetet, hogy hogyan tudnék szép hópelyheket készíteni papírból. Nagy nehezen a kreativitásom is utat tört magának, így múlthéten elkészítettem a szép hópelyheket. Némelyik tényleg említésre méltó, de a kicsit csúnyácskábbakat is lehet szeretni, úgy vélem. Mivel a múlthéten nagyon eszközöm nem volt rá, hogy rendes helyet kapjanak, így lapítgattam és simítottam őket hosszú, hosszú napokig, ma pedig munkából hazaérve ők voltak az elsők, hogy méltó helyre kerüljenek. Került egy pihe az ajtómra, amit sikerült nem teljesen fehér papírból elkészítenem. A függönyre is raktam néhányat, mert ez az egyetlen dolog a szobában, amin látható a fehér hópihe (a szekrényen kívül); és még felfűztem két sor pihét a szekrény-polc és a polc-fal párosokra is. Így most már büszkén mondhatom, hogy a nagy dekorálással végeztem a kollégiumi szobámban. Szerintem ez egy egész éves dekoráció lesz és legfeljebb toldok hozzá majd egy kis tavaszi virágokat, ha eljön az ideje! :)

hópiheformázva

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

