szeretem, hétvége! #22

2013-12-24 15.09.35

Annál szebb pillanat nem is történhetett volna velem, mikor hazaértem. Az otthon melege, a régi emlékek felbecsülhetetlenek számomra. Ha úgy vesszük három hete normálisan nem voltam itthon, mert mindig volt valami, ami miatt csak fél napot és egy éjszakát töltöttem itthon. Egyik héten szombati munkanap volt, másik héten Pesten jártam Adventi vásárt csodálni, majd újra szombati munkanap köszöntött rám. Ebben a három hétben úgy éreztem, hogy sosem érek haza, sosem tudok elindulni, mert annyira hosszúnak éreztem minden egyes pillanatot. Decemberben aztán a gyerekseregtől szépen elkaptam a jól megérdemelt téli betegségeket is, habár ez sem gátolt meg abban, hogy menjek dolgozni és helytálljak, ahol kell. Habár a végére a nagy hajtástól és a felfordulástól már a motivációm is kissé alábbhagyott, megpróbáltam tenni, amit tenni kell…. Haza értem! Első dolgom az volt, hogy leüljek a nappaliban a kanapéra, hogy hallgassam a csendet. Csodálatos volt! A csendtől megnyugodtam, biztonságban éreztem magam és elfelejtetett velem megannyi kellemetlen érzést, ami történt velem az elmúlt hetekben; és segített a csend abban, hogy az iskola gondját ott tudjam hagyni, ahol kell: az iskolában. Nagyszerű érzés, hogy az otthonnak nevezett hely, mennyire megtud nyugtatni!

Az elmúlt napokban azért értek olyan dolgok, amik mosolyt csaltak az arcomra :)

♥ édesapám ♥ otthon melege ♥ 3 filmet megnézni 2 nap alatt Márkóval ♥ Potter 5 Márkóval ♥ sokat, sokat együtt lenni ♥ takarítani, mosni, vasalni (hogy segítsünk itthon is) ♥ fenyőfát díszíteni és ajándékokat csomagolni ♥ gyerkőcökkel játszani (olyan jó érzés, mikor nem csak egymást foglalják le, de bizalommal fordulnak felém és minden áron azt akarják, hogy ÉN csak ő rá, meg rá, vagy rá figyeljek) ♥ bunkert építeni ♥ Harry Potter és a Félvér Herceg könyv ♥ Lemony Snicket – Balszerencse áradása ♥ forró tea kortyolgatása ♥ karácsonyi zenék, míg díszítem a fát ♥ új körmök – szolidabban ♥

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

