Köszönöm 2013!

Eltelt ez az év is, bár úgy érzem ez sokkal lassabb volt, mint mikor még főiskolás voltam. Nem tudom ki mennyire babonás, én nem tartom magamat annak. Ez a 2013-as év merőben sok leckét adott fel nekem, rengeteget tanultam is és el kell, hogy mondjam egy az egyben csodálatos volt. Egy évem sem volt ilyen aktív, pozitív és élménnyel teli, mint ez az év. Sajnálom, hogy vége lesz. Egy évvel sem voltam ilyen szoros kapcsolatban, ha fogalmazhatok így, és most itt állok, ennek a csodás évnek a végén és bánkódom, hogy vége lesz. Vajon vége lesz annak a sok dolognak, amit kaptam ettől az évtől, vagy folytatódik tovább? Persze, reménykedve, kíváncsian tekintek a 2014-es évre, viszont boldogan fogok visszaemlékezni a 2013-ra, ami az életem egy úttörő és meghatározó éve lesz és volt!

Köszönöm 2013, hogy jó voltál hozzám, hogy megannyi csodát és reményt adtál, hogy megmutattad, hogy van új a nap alatt és hogy mindig előre és pozitívan nézzek! Hiányozni fogsz nagyon és kérlek üzend meg 2014-nek, hogy a jó szokásodat megtartsa :)

Amiért hálás vagyok a 2013-as évnek és amit sosem fogok elfelejteni:

♥ jogosítvány megszerzése

♥ megkaptam a kisautómat

♥ sikeres írásbeli angol nyelvvizsgát tettem

♥ sikeresen államvizsgáztam és lediplomáztam

♥ új embereket ismertem meg a tanácsadói munkában

♥ elkezdtem németet tanulni és azóta is imádom!

♥ megtanultam pozitívan gondolkozni és élni; és mindennap mosolyogni

♥ megkaptam életem első állását és vele életem első fizetését

♥ megtanultam egyedül lenni és felnőni

♥ rájöttem, hogy szeretem a gyerekeket és szeretek ismereteket átadni (magyaráznii = tanítani)

♥ jóban rosszban együtt lenni és már 3 évnél járni Márkóval

♥ első Glamour-napra elmenni Pestre és picikét költekezni

♥ főzőcskézés és kreativitás

♥ eljuthattam a Vörösmarty térre és megnézhettem az Adventi vásárt!

♥ megtanultam (de szerintem még kell tanulnom) a padlóról felállni és elfogadni a jelent

♥ mosolyogni a múlton

♥ első tetoválásomat megcsináltatni, ami egyedi és teljes mértékben ÉN vagyok

 

Hello 2014! Kérlek légy olyan csodás, mint 2013 :)

Reklámok

2 Replies to “Köszönöm 2013!”

  1. Boldog Új Évet Kívánok Neked, és Párodnak! :) És természetesen folytatódni fog ez a sok jó! Ezt kívánom neked! :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

