Egy hét az iskolában #2

Második nap – Kedd

A második nap nem kicsit indult pechesen, de azért túl lehetett élni. A reggelt jó kis táncikálással kezdtük. Mi tanárok is egyértelműen fellépünk a farsangon egy jó kis táncos, jelmezes, Mamma Miás produkcióval.

Három testnevelés órát tartottam és sajnos egy szakos tanárként akadt lyukas órám is bőven. Ezt a kis időt persze igyekeztem hasznosan el is tölteni. Ide sorolnám, hogy rászántam magam (nagy nehezen) a német szavak tanulására. Márkóval is tudtam beszélgetni, aki vidított a napomon, ezt nagyon köszönöm neki :)

A nap végére volt kettő nem unalmas szakköröm. Jó sokan összeszoktunk gyűlni ilyenkor és ennek kivételesen örülök. Habár nem olyan egyszerű ilyenkor a helyzet. Nagy kreatívitást is igényel, hiszen ilyenkor ha sokan vagyunk akár 3 részre is fel kell osztani a tornatermet, hogy kényelmesen elférünk és mindenki igényét kiaknázzuk. Az utóbbi Kézilabda szakköröben már én is részt vettem, beálltam játszani, hiszen egy kis mozgás sosem árt. Persze csak úgy játszottam, hogy én nem dobhattam a labdát kapura, lehetőséget adva a gyerekeknek, hogy kicsit gondolkodjanak, játszanak, vegyék észre a lehetőségeket.

Majd jöhetett a főpróba. Elhoztuk a ruhákat, megbeszéltük, hogy ki mit vesz fel. Mindenki jól érezte magát, a próba is jól sikerült és a végére kellemesen el is fáradtunk.

Összegezve eléggé egy hosszú nap volt, hiszen reggel negyed nyolctól egészen este ötig bent voltam, ezzel bőven meg is van a heti 32 óra :P Estére pedig ismét a vacsora, az edzés és a könyvolvasás maradt, na és persze egy kis pihenés a sorozatokkal :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

