Egy hét az iskolában #4

Negyedik nap – Csütörtök

A csütörtök reggel is próbával indult, ami véglegesen a legutolsó közös, tanári próba volt. Végre mi, tanárok is, felszabadultabban próbáltunk és ez jó érzés volt. Kicsit fel is töltött a jó hangulat!

Négy testnevelés órát tartottam ezen a napot. Persze akadt is lyukas óra ettől függetlenül, de ezeket hasznosan eltudtam tölteni. Újabb vagdosni való feladatok vártakl. Igaz, nem konkrétan nekem kellett megcsinálnom őket, de szívesen segítettem, hogy a másik is haladjon egy kicsit. A tanórákon belül még mindig a kézilabda a téma, legalább 2 osztályban. Az egyiknél én magam is beálltam játszani. Ügyesek voltak, büszke vagyok rájuk, hogy tudtak egy kicsit együtt működni.

Délután várt még rám egy Farsangi Kupa utolsó fordulója; a sorversenyzés. Nagyon élvezték a gyerekek, legalább is a vélemények ezt tükrözték. Nagyon örültem neki, és ha lesz ismét valami ünnepség az iskolában, nagyon szívesen készítek, szervezek hozzá egy kis sportdélutánt.

A nap végére most már elfáradtam, csak olvasáshoz volt energiám. A tegnapi pörgésem alább hagyott. Kifárasztott az ügyeletesség is és a sok sok korán kelés. De ettől függetlenül gyorsan eltelt a nap és úgy érzem eredményesen :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

