Egy hét az iskolában #7

Hetedik nap – Vasárnap – Összegzés

Utolsó, egyben összegző napom a vasárnap, ahol most megpróbálom összegezni ezt az eseménydús hetet.

Nehezen indult a hét, ezt el kell ismernem. Jó magam is fáradt voltam, az idő csúnya volt és csak lassan vettem fel újra az iskola ritmusát. A gyerekek változatlanul aktívak, olykor tiszteletlenek és hevesek voltak, ettől függetlenül kedvelem és szeretem őket. Én magam őket nem tudom megváltoztatni, de hogy kellemesen igyekszem lefárasztani őket a nap végére; próbálkozom a feladattal. Nem egyszerű tanárnéninek lenni, és szerintem nem csak általános iskolában van ez. A gyerek anyag olyan ahány féle gyerek van, ezer színű és ezer féle. Sokszor nehéz megtalálnom a helyes utat, mind tanárként, mind pedig a tanár-diák kapcsolat között. Sokat kell még tanulnom ilyen szinten, hogy mit engedhetek és meddig és mit nem.

Élményekkel teli volt ez a hét: próbáról próbára jártunk, egyik sportfoglalkozásról ugrottunk a másik sporteseményre. Unatkozni egyáltalán nem unatkozhattunk, viszont mi magunk jól elfáradtunk a napok végére. A készülődésnek, próbáknak, díszek készítésének aztán szombatra meg lett az eredménye. Nagyszerű műsort adtunk akár a tanárok, akár a diákok produkciójára visszaemlékezve. Most egy kisebb erejű szünet következik, de aztán jön a következő ünnep amire ismét készülni kell. Én élveztem mindent még akkor is ha plafonon voltam néhány dologtól, de merem állítani, hogy rengeteg tapasztalatot és élményt szerezhettem ezzel, hogy gyakornoki tanárnéni lehetek :)

Egy – két nap pihenés aztán bele is csaphatunk a lecsóba :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

