Húsvét 2014 DIY #3 (Játék szak és termékei)

diy_with_mimi_logo1Elsuhant a Március 15, most pedig lassan de biztosan érkezni fog a Húsvét! Keresgéltem kreatív ötleteket, nem csak számomra, hanem gyerekek számára is. Nincs is jobb időtöltés, mikor az ember a gyerkőceivel (akár iskolában, akár otthon) együtt elkészít egy húsvéti füzért, vagy egy tojástartó dobozkát. Biztos, hogy még keresgélni fogom az újabbnál újabb ötleteket, az egyszerűtől kezdve a merészekig, mert sok dolgot kiszeretnék majd próbálni. Érdekel nagyon a DIY – azaz Do It Yourself, mert rengeteg kreatív dolgot lehet, ingyen vagy olcsón megvalósítani.

Íme elsőkörben a mostani kedvenceim, amiket remélem megtudok valósítani a gyerkőcökkel. (A képekre kattintva nagy méretben is elérhetőek a képek.)

1. Gurigából nyuszika! Ezt rengeteg ötletre lehet felhasználni; nekem mondjuk ceruzatartó jutotte szembe, de ez inkább fantáziától függ, hogy ki mire készíti el. :)

1240177_633657006681471_2040172626_n

2. Ajándék tojás. Egyből beleszerettem az ötletbe. Nagyon egyedi és nem tűnik az elkészítése bonyolultnak, de ez majd kiderül ha odajutok, hogy elkészítsem.

1932599_634028083311030_2098601021_o

 

3. Hajtogató formák. Tojástartónak szerintem nagyon frappáns!

húsvét5 pink_bunny_gift_box_template_by_soupcomplex

 

4. A mintamokus.com oldalon találtam ezeket a jópofa sablonokat. Én nekem először a füzér jutott az eszembe, hogy azt lehetne belőlük csinálni, de biztos akad rengeteg felhasználási módja a sablonoknak! Látogassatok el az oldalra, mert rengeteg ötletük van az ünnepekhez! :)

nyuszi-sablon App_-_Tojas_sablonok.original

 

5. Itt pedig egy nyuszi montázs. Ablakdíszhez, ajtódíszekhez nagyszerű lehet!

szalagra fűzhető

 

Reklámok

2 Replies to “Húsvét 2014 DIY #3 (Játék szak és termékei)”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

