nincs cím, csak én… itthon

Hetek óta semmi hír, semmi ihlet. Felgyorsultak az iskolában a napok, jöttek a felmérések, szaladtak a napok. Gyereknap, Kihívás Napja, Hulladékgyűjtés, vagy csak egy olyan nap amikor sokáig kellett valami oknál fogva bent maradni.

Jelentkezem, itt vagyok, jól vagyok, majd ki csattanok, foltos vagyok, mert foltosan leégtem a nagy melegben. A gyerekek még kiszámíthatatlanabbak, mint eddig. 2 hét és vége az iskolának, lassan írhatjuk fel a táblára a felkiáltó jeleket, és visszafelé kezdve szépen lassan a táblára is kerül az a szó, hogy: VAKÁCIÓ!!!

Én magam is már nagyon várom, hogy jöjjön a nyár, hogy picit pihenhessek, itthon legyek, mert minden pénteken ahogy jövök, látom a Mátrát, szinte könny szökik a szemembe, olyan boldog vagyok, hogy itthon lehetek :)

Reklámok

2 Replies to “nincs cím, csak én… itthon”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

