szeretem, hétvége! #42-52

tripp

Ahogy számolgattam, hogy mikor is írtam utoljára “Szeretem, hétvége!” bejegyzést, majdnem  leesetem a székről milyen régen is volt az. Hát, úgy képzelem most egészen áprilistól kell bepótolnom, hogy miket szerettem és mivel töltöttem a hétvégéket.

♥ olvasás: Szürke ötven árnyalata (mind a 3 könyv) ♥ pihenés ♥ fotózkodás ♥ rendrakás a szobában ♥ készülés a Kihívás Napjára ♥ készülés a gyereknapra ♥ filmezés Márkóval ♥ séták eső után ♥ naplemente, naplemente, naplemente ♥ eső illat ♥ mozizás ♥ sütikészítés ♥ pizzázás ♥ strandolás ♥ shoppingolás (még az is lazító és kikapcsoló szórakozás) ♥ gyerkőcökkel biciklizés ♥ ugrálni, mikor duplaszivárványt látok ♥ vezetni ♥ kifestőzni a gyerekekkel ♥ sétálni a tóparton ♥ csak úgy lenni ♥ csajos beszélgetések ♥ esti séták ♥ olvasni olvasni olvasni ♥ Kiera Cass – A párválasztó ♥ Samantha Shannon – Csöntszüret ♥ izgulni az orchideáért (mert mikor megvettük szép kék színű volt, de most GYÖNYÖRŰ fehér *-*) ♥ ballagásozni unokatesóméknál ♥ elballagtatni a 8. osztályt (nagyon szép ballagás volt) ♥ elköszönni az 5. osztálytól (édesek voltak, a ballagás napján szinte mindenkivel ölelkeztem) ♥ fotózkodni egy – egy diákkal ♥ koktélruhát turkálni ♥ napozni ♥ körmöt festeni ♥ hajat növeszteni (már szééééép hosszú :$ ) ♥ X – aktákat nézni (4. évad :$) ♥ Mulder ügynök ♥ spontán szombatesti dizsi ♥ tánc ♥ diszkó ♥ tánccal levezetni minden feszültséget, szinte felemelő érzés ♥ Kiesza – Hideaway ♥ CCC cipő üzlet ♥ Sigma – Nobody to love ♥ Brians – Superheroes ♥ Urban:eve ♥ dinnye minden mennyiségben ♥ nevetés ♥ fülig érő mosoly ♥ szerelem ♥ nyár ♥ sexinek érezni magam ♥ elégedett alak (wow?) ♥ egy kis németezés ♥ pozitív gondolatok ♥ teljes mértékben igaz, hogy minden fejben dől el! = csak pozitívan! ♥ csak úgy táncolni éjszaka egy jó számra ♥ villámok ♥ egy cserép gyönyörű virág búcsú jeléül ♥ bicózni a markazi tó körül ♥ ugrálós fotókat csinálni ♥ élvezni az életet ♥

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

