Vásároltam, beszereztem #2 – topánka láz

stilus_logoA nyár folyamán eljött az idő, hogy újítsak is egy kicsit. Egyetlen egy topánkám volt tavaszra, egy cuki virággal díszített, csillogós darab, amit még talán akkor vettem, mikor divatba jöttek a topánkák. Nem is lepődtem meg rajta, hogy már a talpa is kezd levállni szegénynek. Így hát útrakerekedtem, először is az interneten. Böngészkedtem, hogy hol lenne olcsóbb, hol érné meg, hol milyen választék van. Mivel Gyöngyösön nincs nagyon márkás bolt, vagy olyan márkás bolt, ahol még az árak is elfogadhatók lennének, így a választásom a CCC cipő üzletre voksolt. Első kalandozásomkor nem vettem semmit, elbizonytalanodtam, hogy mit találtam, vagy hogy inkább mit nem találtam. Nézelődtem, tánődtem, ez is szép, az is szép, na de az nagyon szép. Szegény Márkó áttudta érezni a döntésképtelenségemet, mert az ő cipő választásai is nagyon hasonlóak az enyémhez. Aztán másnap anyukámmal ismét betértem és egyből két darabot is vettem. Ha már lúd, legyen kövér alapon.

cipellő

Első darabom ez a kis fűzős félig topánka, félig cipős darabra esett. Annyira tetszenek manapság a virágos minták, hogy nem hagyhattam ott. Viszonylag olcsó is volt a kicsike. Meg voltam magammal elégedve. Ezt a darabodd a világoshoz, színeshez nagyszerűen tudom alkalmazni. Az ára sem volt drága: 3200,- Egy kínai áruházban is meglehet kapni körülbelül ennyiért egy ilyen darabot, szóval elégedett voltam vele. Imádom nagyon!

cipello2

A második darab az egyszerűsége miatt tetszett meg nayon. A sötét színével, vagy inkább sötét kék színével a sötétebb ruhákhoz, illetve a rengeteg kék darabomhoz tökéletesen feltudom venni. Nagyon aranyos a masni rajta, kicsit kislányos, de ez a cuki benne. Nagyon szeretem, kényelmes darab. Nem csalódtam az árában sem, le volt akciózva a kicsike, így csak 1200 forintomba került. Imádom őt is.

Csak ajánlani tudom a CCC üzletet, mert rengeteg és szép lábbeli, ezen kívül táskák is találhatóak. Az interneten megtudjátok nézni a lábbeliket, így nem érhet nagy meglepetés az üzletekben, maximum a méret hiány; azzal én is szembesültem. Biztosan fogok még magassarkús topánkát venni, illetve egy tornacipő is be van tervezve. :)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

