szeretem, hétvége! #56

♥ lefixálni a nyaralást ♥ telefonálni a régen látott egy régen látott barátnővel ♥ sokáig aludni ♥ gyerkőcökre vigyázni egy hétig ♥ tökéletesíteni a pörkölt-főző tehetségemet ♥ játszani és hülyülni a gyerkőcökkel ♥ bicikli tára és séta – szép ház nézés Mátrafüreden ♥ merengni a középiskolás éveken – azok a gondtalan évek ♥ örök gyereknek lenni ♥ erezd el a hajam csajos est ♥ lelkizések és tapasztalat cserék ♥ felvételi és beiratkozási ügyeket intézgetni ♥ egy jót játszani a The Sims-el ♥ kiolvasni Kiera Cass regényét és érezni az utolsó sor után azt a bizonyos ürességet, afféle “most mi lesz? – érzés” ♥ hajnalig csak beszélgetni és nevetgélni ♥ pasikat kipletyizni ♥ Márkóval társasozni – Monopoly junior *-* ♥ Divergent, ami mély nyomot hagyott, egyszerűen fenomenális film ♥ végre esik egy kicsit az eső és ez számomra annyira Brittes ♥ hallgatni, ahogy az eső esik és ez olyan megnyugtató ♥ szerencsésnek lenni, hogy az a kevés ember, aki közel áll hozzám mindig velem lesz ♥

6 Replies to “szeretem, hétvége! #56”

    1. Óh. Hát nagyon köszönöm a linket!!!
      A plusz fejezetet valahogy sejtettem, hogy ilyen lesz :D
      Ha a Királynő kijön könyvben, azt nem akarom elrontani, de ez a plusz fejezet, ahw. Nagyon cukker mukker :D
      Jajj és rászántam magam: megvettem a Divergent első kötetét :3 LOVELOVELOVE

      1. Ó, én pont tegnap fejeztem be a harmadik részét és nagyon letaglózott. :( De inkább nem mondok róla többet. :)

      2. Ajj :D Már letöltöttem, szóval tableton tudnám olvasni, de jajj nekem könyvben kell :$ Most már tényleg be kell ugranom egy könyvesboltba!

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

