szeretem, hétvége! #58-59 – Nyaralós

cserkeszőlőnjártunk

Let’s see. Vacation.

Végre volt egy kis időnk Márkóval és elmentünk nyaralni, hogy nem hogy kipihenjük a nyár fáradalmainkat, voltak inkább élvezzük egymás társaságát. Nem egyszerű páros vagyunk; még élvezzük a szülői ház melegét és védelmét, kényelmét és a néha elviselhetetlen kritikákat. Mivel nincs munkahelyünk, így annyira felesleges az összeköltözés, vagy úgy mondhatnám a szüleink pénzén való élet, hogy amíg tehetjük, spórolgatunk, félrerakunk a nagy eseményre. Addig is, nyaranta egy hetet csak kettesben töltünk.

Cserkeszőlő. Majd 3 órás út, de megérte. A vezetés élményéért, új városok, falvak felfedezéséért, vezetési tudásom gyarapításáért, a közösen töltött percekért, a rádióval való éneklésért, csak úgy mindenért.

Felderítettük eme kis falucska szépségét, felfedeztük egy – két nevezetességét, sétáltunk egy nagyot a síkságon. A strandolásról nem is beszélve! Jobbjára a barna (gyógy-)víz kellemes melegét élveztük és pácolódtunk benne. Majd harmadnap felkerekedtünk és átautóztunk Tiszakürtre, hogy megcsodáljuk a neves Arborétumát. Mindenkinek ajánlom, fák, fák, virágok, erdő, nyugodtság, természet, mókusok, őzek… és még sorolhatnám. Jajj és a temérdek szúnyog ♥ Egész napunk a felfedezésre ment, de nem bántuk meg. A délutánokat általában a biliárd asztalnál töltöttük, ahol kicsiny tudásunkat próbáltuk fejleszteni és gyarapítani. Ezen felül olyan pillanatokat tudhatunk magunkévá, mint egy romantikus ebéd, vagy éppen a sütizés. ♥ Negyedik nap ismét csak pancsoltunk, élveztük a jó időt, pihentünk.

moziésállatkert

Utolsó nap bezsebeltük az ajándékokat és útra keltünk. Könnyes búcsút vettünk, majd robogtunk. Átadtuk magunkat az utazás élményének, majd betértünk Szolnokra és ismét kikapcsolódtunk. Mozi, pop-corn, 3D, nyereményjáték és a hab a tortán a Galaxis őrzői  ♥ Kínait ettünk ebédre, könyvesboltban egyik ámulatból a másikba estünk (akarom mondani estem :3 ), életem első mélygarázs parkolásán túl estem: mindent összevetve remek szórakozás volt. ♥

lovagoltunk

Majd, a napot zárva, betértünk a Jászberényi Állat – és Növénykertbe, ahol rengeteg cukisággal találkozhattunk. Nyuszik szabadon engedve kergetőztek, vidrákkal fogtunk kezet, simogattunk tatut, makikkal pacsiztunk, medvékkel és hiénákkal fotózkodtunk, tevékkel beszélgettünk, teknősökkel lassúztunk és a tetejében a játszótéren faparipákon belovagoltuk a világot ♥

Remek nyaralásunk volt, kikapcsolódtunk, bár én úgy érzem a végére nemhogy feltöltődtem volna, inkább kifáradtam volna. A vezetés élménye gyönyörű volt, egyszerűen megunhatatlan és imádni való dolog a vezetés; míg így majd 200km megtétele után is. Világot láttunk, barangoltunk Magyarországon és úgy gondolom a fiatalságunknak igen is kellett ez a sok kilométer. Ezek után további kalandokra szomjazunk ♥

4 Replies to “szeretem, hétvége! #58-59 – Nyaralós”

  1. Örülök hogy tudtatok nyaralni! :) Tök cuki kis képek készültek, nagyon aranyosak vagytok együtt! :)

    1. Köszönjük szépen. Igazából fogalmam sem volt hogy sikerültek a képek, mert itthon néztük már meg őket (usb kábel nélkül így nem tudtuk gépre vinni őket), szóval számunkra is meglepetések voltak :D

  2. Szia! Nem kérdés, Bocitól jöttem, mert a kommentjeid abszolút szimpátiára adtak okot, így aztán olvasgatlak egy ideje :) Tetszik az élethez való hozzáállásod. A blogos is nagyon jó, leginkább a mindennapok címke alatti bejegyzések tetszenek. (A menürendben kb 2 hete még nem nagyon igazodtam ki de már felvilágosultam XD) Nem is tudom, miért osztottam meg ezt veled… hmm csak úgy…. amúgy urban-eve fan vagyok én is :) Na de HAVE A NICE DAY Mimi! :)

    1. Először is üdvözöllek a körömben :)
      Örülök, hogy az irományaim elnyerték a tetszésed. Jól esik a visszajelzés, habár elsősorban úgy érzem, hogy kiírom magamból ami éppen történik velem, bánt, foglalkoztat vagy csak az élet nagy dolgaira keresem a választ. Próbálok egyedi és kreatív lenni, természetesen.
      Várva várom a következő kommented, minden építő kritikát szívesen fogadok :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

