szeretem, hétvége! #70+

A közepével kezdem, hiszen több mint másfél hónapja nem írtam semmit. Sajnos ihletem sem volt, sem kitartásom, sem olyan, amire úgy gondolhattam volna, hogy megosztanám. Pedig voltak csodás apróságok és pillanatok, amiket világgá kürtölhettem volna, de mindig volt egy nagyobb erő ami eltántorított ettől. Ez volt a kétségbeesés, a bűntudat és a tanulás.

Az utóbbi időben túl estem az első félév megpróbáltatásain. Kaptam sok jót, de annál több rosszat és hideget. Szerintem sosem fogom azt megérteni, hogy miért gondolkodik így a tanárok többsége, főleg mert én is az szeretnék lenni. Miért gondolják azt, hogy a szorgalmi időszak utolsó 2 hetében kell mindent elintézni. Felfoghatatlan, önző és lehetetlen gondolat. Pedig ez történt. Beadandókat a másik után szerkesztettem és írtam, ami sajnos testnevelő szakon nem 5 perc összedobni rajzzal és leírással együtt, főleg azon agyalva, hogy most milyen gimnasztikai gyakorlatot is dobjon össze az ember. A tanuláson kívül semmire nem volt időm, nem hogy még magamra és az írással foglalkozni. Nagyon hiányzott. Ott volt bennem a busz utakon hazafelé, hogy de jó is lenne írni, csak most az egyszer bűnözzek. Aztán eszembe jutott, hogy ha most nem tanulok, akkor ez és ez lesz és akkor ez és ez lesz a következménye, na az pedig nem lesz az úgy jó.

De most végre itt vagyok és már csak 2 vizsgám lesz az új évben és most már csak a jó dolgokra próbálok fókuszálni. Akkor hát ideje elővenni a sok sok sok soook szívecskét, hogy mik voltak azok a dolgok, amik életben tartottak az utolsó (6 vizsgát felölelő) héten.

♥ a régi házak felfedezése Egerben, mikor egyedül bandukolok A pontból B pontba ♥ az érthetetlen napsütések decemberben ♥ felrakni a karácsonyi díszeket az ablakra ♥ dupla eperkrémes szülinapi torta anyuéktól és Márkó szüleitől, amitől teljesen elolvadtam és meghatódtam ♥ nem a hülye tételeket olvasni esténként, hanem Harry Potter-t és az Üvegváros történetét ♥ kicsit kimozdulni Márkó társaságával ♥ sétálni Márkóval ♥ a csajokkal beszélgetni és sétálni bármennyire is hideg van ♥ elmenni Anitával futni csak úgy hétfő esténként ♥ azok a gyönyörű, szebbnél szebb naplementék, egyszerűen csodálatos és ki gondolná, hogy a decemberi naplementék ennyire gyönyörűek és euforikusak ♥ hálás vagyok, hogy van egy igazi hercegem, aki kitisztítja a fejem, miközben hisztizek és bőgök a 6db vizsgám miatt, amit egy héten kellett lezavarnom: szeretlek Márkó ♥ hogy mindig van egy kis jó szó és őrültség Anitától, aki kihúz a depiből ♥ a sok tanulás közepette van annyi időm, hogy saját készítésű angyalkákat és nikecell gömböket készíthetek ♥ hogy a gyerekeket is végre láthatom és hópelyheket készíthetek velük ♥ naplementenaplementenaplementeeeee minden mennyiségben!!!! ♥ Márkóval útra kelni és nyakunkba venni Budapestet az én kis Metró térképem és az ő “itt már jártam és mi erre mentünk” emlékezeteivel együtt egyszerűen felbecsülhetetlen kalandban volt részünk ♥ felbecsülhetetlen, hogy a barátom először és természetesen utoljára vesz nekem Starbuck-os kávét és még le is löttyinti magát, az ember megzabálná a lovagiasságot ♥ hogy végre 24 óra helyett majd 3 napig egyhuzamban vele lenni és csak úgy lenni és csak úgy hülyülni egyszerűen csodás érzés ♥ kitakarítani a házat sosem gondoltam volna, hogy ez ennyire kikapcsolja az embert ♥ a fenyőfadíszítés is az én feladatom, nem lehet megunni – fini fenyő illaaaat *-* ♥ együtt karácsonyozni Márkóékkal, majd itthon a családdal a vacsorán degeszre enni magunkat ♥ hogy csak úgy kimegyünk Anitával 26.-án sétálni a sugárzó decemberi napsütésben ♥ aranyló bagolyfadísz ♥

Ami sajnos megcsorbítja a karácsonyt az az, hogy nincs egy picike hó sem. Lehet a sok tanulni való miatt is, de karácsony napján talán csak a fenyő illattól érzem azt, hogy karácsony van, illetve, hogy együtt nézhettük a Reszkessetek betörőket, de ez sem sokat nyom a latba, ha nincs hó. A mai séta közben kimondottan Márciusi hangulatunk volt és ez így nagyon nincs rendben. A hónap nem áprilisban kell megérkeznie, hanem decemberben! Punktum!

Ettől függetlenül, ahogy az utolsó vizsgámon is túl lettem, teljesen felszabadultam, lehullottak a láncaim, a terhek az egész lényemről és végre felfedeztem, hogy van körülöttem világ, hogy újra szabad lehetek ismét egy darabig :)
És biza! Ki is élvezem :)

Reklámok

One Reply to “szeretem, hétvége! #70+”

  1. Gratulálok hogy túl vagy a vizsgákon, és nagyon örülök neked! :) Jó volt olvasni már tőled valamit! Utólag is Boldog Karácsonyt, és előre is Boldog Új Évet! :) <3

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

