Ég veled 2014!

Hát ismét egy év lezárult és most újra összegeznem kell, hogy mik is történtek velem 2014-ben. Ez az év inkább a küzdésről, az akarásról szólt és úgy érzem sokat tettem a dolgokért még is keveset kaptam. Persze a 2013-as évet nem tudom melyik év fogja túlszárnyalni, eddig ő tartja a rekordot a “csodálatos év” címében. Azért úgy gondolom túl lehetett élni ezt az évet is. Sokat mosolyogtam és nevettem, emellett könnyek is szöktek a szemembe, szomorkodtam és mérgelődtem, vért izzadtam és volt hogy még többet, sokat csodáltam a naplementéket és túljutottam néhány nehézségen. Szerintem senki számára nem volt egy könnyű év. Visszagondolva a barátok beszámolóira, a sok csajos beszélgetésekre és probléma megoldásokra azt kell, hogy mondjam, nem csak én éreztem úgy, hogy ez az év habár keveset adott, nekünk kellett rengeteget tenni és küzdeni és akarni és menni menni, amíg ki nem fáradunk teljesen. De valljuk be, azért az apró örömökért is mindannyian hálásak vagyunk :)

Köszönöm, hogy ….

♥ … az első igazi munkahelyemen helyt tudtam állni.

♥… a munkahelyet könnyek között hagyhattam el és rátaláltam egy csodás barátnőre, aki mindennap eszembe jut.

♥ … megtanulhattam, hogy a távolság egyáltalán nem akadály sem szerelemben, sem barátságban.

♥ … erősebb lettem, hogy erősebb lett a barátaimmal való kapcsolat és a párommal való kapcsolat, csupán azzal, hogy egy igazi munkahelyen dolgozhattam.

♥ … újra egymásra találhattunk a barátnőimmel és hogy végre kezd bennem is kialakulni, hogy kik azok, akikre számíthatok és tényleg ott lesznek velem, bármi történjék is.

♥ … sikeresen felvettek mesterképzésre, hogy azt tanulhassam, ami igazán akarok lenni.

♥ … a munkatapasztalattal bebizonyosodott, hogy tanár néni szeretnék lenni és ehhez a munkáért tanulhatok.

♥ … felvettek a főiskolára és hogy (szinte majdnem minden fontosat) tanulhatok, képezhetem magam.

♥ … lehet egy másik szakom (játék – és szabadidő szervezés), ami teljesen közel áll hozzám, amivel nem feltételünk kell iskolában elhelyezkednem.

♥ … van lehetőségem választani, hogy tanár néni vagy szervező szeretnék lenni, sőt lehet egyszerre mind a kettő.

♥ … részese lehettem sok sok ember életének, hogy betudtam aranyozni a napját, vagy csak egy egy pillanatot az életében :)

♥ … ilyen csodás barátom, párom, szerelmem van, aki ott van és segít, és néha jól fejbe kólint, ha elszaladna velem a ló. Tényleg egy csodás társ és ez napról napra újra és újra bebizonyosodik :) ♥

♥ … részemmé váltak a csodás pillanatok, a haza felé úton a naplementék, azok a szívdobbanások, mikor izgul az ember ha úton van a szerelméhez, mikor a legkisebb dolognak is borzasztóan tudunk örülni, mikor együtt sírunk és nevetünk, vagy csak együtt tévézik a család, hogy a fenyő illat még mindig szívet dobogtató és hogy minden rosszul mondott szó után a kibékülés jár a fejünkben, és hogy úgy érezhetem, most már nem csak egy családom lehet, hanem kettő, ahol elfogadnak és családtagnak is számítok – hihetetlen érzés

♥ … te is néha idetévedsz és elolvasod, ha éppen írok valamit, vagy csak átfutod a blogomoat, térj vissza 2015-ben is, mert biza igyekszem, hogy több időm legyen minden olyan dologra amit szeretek :)

Let’s go 2015!

Reklámok

3 Replies to “Ég veled 2014!”

    1. Én is bízok benne, hogy lesz időm írni, hiszen nagyon szeretem, csak az első félévre annyi minden összejött, hogy ezt nem tudtam megoldani. Motivációk nélkül pedig nehéz azt is csinálni.

      Utólag is boldog újévet kívánok :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

