egy kis csajszi munka

Be kell vallanom, hogy nagyon távol áll tőlem mindenféle lányos, csajos dolog. Ilyen a sminkelés, a hajformázás vagy a körömfestés. A köröm festés és ápolást rábízom most már inkább a manikűrösömre, hiszen, valahogy mindig úgy hozta a sors, hogy szépen kifestettem a körmöm, kellő időt hagytam a szárításra, de pont azon a napon kellett temérdeknyit mosogatnom így a minimum 2 órás küszködésem a semmibe foszlott. A körömlakk feljött, lekopott és csúnyán nézett ki. Ez teljes mértékben elvette az egésztől a kedvemet. A hajformázás is eléggé távol áll tőlem. Nővéremtől mindig megkapom, hogy miért nem szárítom be, meg csinálom ezt és azt. Hát én nem igazán vagyok az a típus, aki ennyit törődik a hajával, na az pedig még plusz 1 óra lenne, míg szépen beszárítanám a hajamat, amihez valljuk meg, az embernek semmi kedve. Mellesleg világ életemben olyan lány voltak, aki inkább preferálta a fiús stílust és abban érezte jól magát, mára már viszont kezd előtörni a nőiesség, amivel nehezen küzdök meg. A sminkelés is inkább az elfogadható (azaz elégséges (2) ) kategóriába tartozik nálam. Mivel készletből is eléggé hiányt szenvedek, a gyakorláshoz a készlethiányából sincsen lehetőségem, így megmaradok az elfogadható sminkelésnél. Bár a mottóm az: “A kevesebb, több!” Így az a kis mennyiségű sminkeszköz sem igazán csappan meg, habár inkább aggatnám rá már az elavult jelzőt, hiszen ezeknek is a szavatossága csak lejár egyszer…

Most, hogy kezd a nőiesség előbukkanni (például már nagyon szeretek szoknyát hordani, habár csak 1db van belőle, de azt ilyen télies időben is nagyon szeretem felvenni), kicsit próbálok jobban úgy öltözködni, hogy szép és egységes darabok legyenek rajtam, még a rózsaszín színnel sincs már semmi bajom. Talán ebben már nagyon “csajszisnak” mondhatom magam, hiszem az új fejhallgatóm is pink színű, illetve a telefon tokom is egyértelműen CSAK rózsaszín lehet! Lassan, de biztosan haladok a nőiesedés felé, habár sokszor érzem jól magam csupán farmerban és egy kényelmes felsőben.

A hétvégén történt, hogy barátnőm küldött egy linket, amiben hajsütő nélkül készítettek loknikat. Ez már is imponált, hiszen a hajam nem csak hosszú, de piszok rövid időn belül kirúgja a formázást, na meg ennyi időt nem is fecsérelek azzal, hogy én itt sütögessem, habár évente néhányszor megbolondulok és kivasalom a hajam. Szóval kapva kaptam az alkalmon, és páromnak nagyon szívesen kiöltözök, hogy még jobban tetszek neki (buta női logika… tudom), így hát elkészítettem a hajsütő nélküli loknikat. Szerintem máskor is alkalmazom majd, mert nagyon egyszerű. A végeredményt a képen láthatjátok, lejjebb pedig a (magyar!!!!) csajszi videóját :) Próbáljátok ki, szerintem biztos a siker! ;)

 

 

5 Replies to “egy kis csajszi munka”

  1. Haha, ezen jót mosolyogtam :) Nem is gondoltam volna, hogy ennyire távol állt tőled a “nunivilág”, ahogy párom mondaná :D “Csajos”-nak én sem mondanám magam, nőiesnek már annál inkább :) Én gyűlöltem a rózsaszínt, de nagyon megszerettem a halvány árnyalatait, érdekes :) Na de a hajad nagyon jó lett, és marha egyszerű a trükk, nem is gondoltam volna rá… mondjuk nekem mindegy, göndörnek.., de szerintem sokkal természetesebb a végeredmény, mintha vassal lett volna csinálva.

    1. Hát én minden nap tanulok valami újat :D Ez mindig jó! Még tényleg a sminkelés területén kellene valami új áttörést kialakítanom és akkor szerintem teljes leszek :D
      Az eredmény nekem is nagyon tetszett, ahogy mondtad sokkal természetesebb a végeredmény, és valljuk be, hajvasalóval vagy hajcsavaróval ilyen jó kis eredményt én személy szerint sajna nem tudok elérni :D De ezzel már határ a csillagos ég *-*

  2. Szép lett a végeredmény! :) Amíg nem is olvastam a posztot, csak a képet néztem, azt hittem valami indián csasziba mentél át a pánttal a fejeden. XD

    1. Hát, nagyon csalfa a kép, ha nincs meg a háttértörténete :D Bár én a 80-as éveket láttam benne, bár az indiánosdi is közel áll hozzám :D
      Azért remélem kellemeset csalódtál :3

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

