DIY #5 – Húsvét 2015 – Part 2 (Játék szak és termékei)

diy_with_mimi_logo1

Ígértem, hogy bemutatom a húsvéti készülődésemet. Ebben a posztban a WC papír gurigából készült nyuszit és egy virágfüzért mutatok be, amit jó magam is kiviteleztem és nem csak ötleteket gyűjtöttem.

A nyuszi előkészítése

nyuszielőkészítés

A nyuszikat kivágtam a gurigából, majd a gyerkőcöket megkértem, hogy segítsenek kifesteni, hogy ne olyan csúnya papír színe legyen, hanem szép színes. Így hát, zsírkrétával neki estünk!

A nyuszi dekorálása

üresnyuszik

Miután elkészültek az üres nyuszik, úgy döntöttem, hogy kicsit kidíszítem. Raktam rá szemeket és fülüket is színes papírral borítottam be. Még terveztem volna rá vattából farkincát és orrocskát – ezt vattából szerettem volna -, bajuszt, illetve ferdén álló fogacskákat. De úgy gondoltam, hogy éppen eleget foglalkoztam a nyuszikákkal, így is aranyosak és a célnak is megfelelnek. :)

Virágfüzér

Az ötletet a Krokotak oldalon találtam, rengeteg minden mással együtt. Mindenkinek ajánlom, nézegessen, böngésződjön és kreatívkodjon, mert szebbnél szebb dolgokra csábítja az embert. Én most csak a virágfüzért készítettem el, illetve az előző bejegyzésemben a bagolyk ötlete is innen származott, de őket már bemutattam. Remélem másoknak is kedvet csinálok az elkészítéshez!

krokokat

Facebook oldal

Weboldal

A sablonok

A virágokat különböző méretekben kivagdostam, nem kellett a vonal mentén végig vágni, ezzel is nagyobb lesz a felületünk. Majd összeragasztottam egymásba a virágokat és a végén kivágtam a szárakat is. Elég sok időt elvett, de az eredmény nagyon nagyon megérte! A szárra a virágokat én személy szerint tűzőgéppel tűztem fel. Szerintem nem látszik és még jobban tartja is mint a ragasztó. Végső ötletem volt a tűzőgép, mert már teljesen ragasztós voltam tetőtől talpig, de megérte! Nagyon nagyon szép lett és csodásan díszíti a szobát! *-*

sablon1

sablon2

Összkép

Hát 3 lámpát foglalnak el a virágjaim együtt a nyuszikákkal. Szeretem évszak szerint díszítgetni a környezetemet, ezzel együtt ki is kapcsolódok egy picit.

Az első nyuszi a kertből szedett ibolyákat védi, szerintem nagyon édes. A nappali 2 áldozat lámpája tündököl a művemben, illetve az étkező lámpája is kapott egy hatalmas díszítést. Ahogy elkészültem velük, örömtáncot lejtettem, milyen ügyes vagyok. Számomra ez azért már nagy teljesítmény, hogy így töltsek el egy fél napot!

nyuszi1

nyuszi2

nyuszika3

Remélem mindenkit eltudtam bűvölni és kreativitásra serkentettem. Próbáljátok ki, megéri, mert gyerkőccel, vagy csak egy hétvégi időtöltésnek is nagyon szuper!

Egyéb DIY műveim:

Húsvét 2014 | DIY #1 | DIY #3

Reklámok

One Reply to “DIY #5 – Húsvét 2015 – Part 2 (Játék szak és termékei)”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

