DIY #6 Húsvét 2015 – Part 3 (Játék szak és termékei)

diy_with_mimi_logo1

Ígértem, hogy a rekreációra készített teafilter virág kivitelezését itt megosztom veletek, hát íme. Illetve még egy-két kreatív dolgot még hozzá csapok, csak hogy ne unatkozzatok :)

Így készül a teafilteres virág:

Nagyon egyszerű, habár én nem vagyok valami jó az origamiból, de a legalapvetőbbeket talán eltudom készíteni :)

A teljes méretért kattintsatok a képre!

vitágpilll

A sablon hozzá:

ori_phase_tcs8szirmu

Hoztam még egy virág origamit, aminek a neve kétszínű virág, ha jól emlékszem. Ezt még nem sikerült elkészítenem, de úgy gondolom ami késik nem múlik! Ha valakinek tetszik hát hajrá! Ide kattintva pedig PDF formátumban le is tudjátok tölteni. Mondjuk itt: ketszinuvirag_0

Illetve találtam egy nagyon cuki minionos tolltartót. Aki rajong a minionokért az ne halassza, készítse el! Valószínűleg én is hamarosan elfogom készíteni az egyik barátnőmnek :)

10635877_817649774975357_8820297505197826290_n

Remélem mindenki talál magának valami érdekeset, hogy aktívan töltse el az idejét az ünnepeken :)

Egyéb DIY műveim:

Húsvét 2014 | DIY #1 | DIY #2

4 Replies to “DIY #6 Húsvét 2015 – Part 3 (Játék szak és termékei)”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

