Hundred years?

Teljességgel így van!

Mintha már évszázadok óta jártam volna a blogon és írtam volna bármit is. Sajnos való igaz, ezer éve nyitottam meg a saját honlapomat, de a főiskola nem tűrt halasztást :)

Sokaknak nem kell bemutatnom, hogy május közepétől kezdve egészen mostanáig csak a hajtás van, félév zárás, vizsgák, zárthelyi dolgozatok és többi fontos teendő, hogy a félév minden tantárgya ki legyen pipálva. Emellett dolgozni is elkezdtem, mert egy kis diákmunka mindig jól jön, azt már április óta hébe-hóba űzöm, így az egyetlen egy pénteki szabadnapomat is feláldoztam; s a hétvégék inkább pihenéssel és tanulással teltek el. Sajnos nem éreztem ihletet, hogy bármit is írjak, bármit is mondjak, pedig hiányzott ez az egész kis birodalmam!

 

De hát, hol is kezdjem? A számtalan beadandók sokasága, lassan lecsengett, helyette a dolgozatok, vizsgák kezdődtek. Egy – két buli és lazítás, moziba járás és sütizés még csak csak belefért az időmben. Aztán jött a munka, ami mentálisan teljesen leszívott, mert egy adminisztratív jellegű munka, sajnos ezzel jár. Szabadidőmben mondhatni, hogy busszal jöttem és mentem, jóformán ott kapcsolódtam ki, mikor utaztam. Aztán végre, május is elmúlt és jöhettek a szétszórt időpontú vizsgák. Jelentem, most már csak 1 van hátra, de úgy érzem, már nem kell annyira megerőltetni magam.  A nyár melegen telik, sőt, túl melegen, ami nem pozitívum a nyárban számomra. Ha tehetjük Márkóval kimozdulunk, na és persze a rendezvény szervezés szakom, is eleget tesz ennek, hiszen az egri városi gyereknapon is segédkeznem kellett, amit nagyon élveztem! Ezekkel a csodás nikeceles (hungarocel?) csodákkal tértem haza (alias minta anyagok :P )

Azért a szabadidőmben a gyerkőcökkel is tudtam foglalkozni! Biciklitúra, gipszfestés, csodás kikapcsolás volt számomra. Ők is elfáradtak, de kreatívan is eltöltötték az időt velem! :)

 

Túl vagyunk egy ovis ballagáson is, így már a legkisebb gyerkőc is iskolás lesz; és már nagyon várja! Terveket illetően, nagyon jó lenne valami szakmabeli állást találni, hogy a szakmai gyakorlatot is gyűjtsek. Azt most egy kicsit távolinak érzem, amíg az a maradék 1 vizsgám van, nagyon nem merek gondolkozni most ezen. Márkóval próbálunk minden időt együtt tölteni, a együtt tanulásról viszont egy darabig le kell mondanunk, mert az borzasztóan megy! Teljesen más ez a szokásunk, de ami késik nem múlik, akkor is összeszokunk ha törik ha szakad! Igyekszünk értelmesen és hasznosan eltölteni a szabadidőt, de valljuk be, néha az is csodás, ha a hűs szobában nézünk egy filmet :)

2 Replies to “Hundred years?”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

