A lány a vonaton

Nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg ezt a remek könyvet.

Kihasználtam, minden kedvezményt rendeléskor és pár nap alatt már a kezemben tudhattam ezt a könyvet, amitől az internet bugyrai is megmozdultak. Minden weboldal csak ajánlani tudta, és mikor meghallottam, hogy filmet akarnak készíteni belőle, hát nem bírtam magammal…. csak megvettem!

Szánom és bánom, már sok olyan remek könyvről maradtam le, amit olvasásom előtt sikeresen megfilmesítettek; most viszont nem akartam így járni, így röpke 2 hét alatt teljesítettem a pár száz oldalas krimit.

 

 

Ahogy mindenki, én is csak ajánlani tudom ezt a könyvet. Fordulatban nem is kételkedik, sok homályos részt tartalmaz, ami mindennél jobban inspirál arra, hogy elolvasd. A főhősnőnkkel én magam nagyon nehezen tudtam azonosulni, sőt talán nem is sikerült, viszont annál jobban szurkoltam neki oldalról – oldalra a kalandjaiban. Már csak az is szimpatikus, hogy a főhősnőnk ingázó, így teljes mértékben áttudom élni azokat a pillanatait amiket az utazással tölt, jön és megy; na és persze, amikor kitekint az ablakon és egyszerűen a reggeli napsugarak játékán is újra és újra eltud csodálkozni, mint én. Ilyen téren az azonosulás nem volt nehéz, az álmodozás átélése utazás közben, fantázia gyártás a látottakról, ezek mind olyan dolgok, amikkel mindannyian találkoztunk már az életben. Ő viszont ebbe a fantáziába egyszerűen belecsöppen, majd belegabalyodik a végén pedig nincs is menekvés belőle…

Összességében egy remek olvasmány, remek fordulatokkal, izgulással és szurkolással, ami egy vagy két napunkat kellemesen kitölti. Számomra eddig és előreláthatóan csupán egyszeri olvasmánynak bizonyult, de lehet, ahogy én is haladok a korral újra előveszem, újra átélem és elolvasom valaminek a hatására; mert ki tudja. Mindenkinek ajánlom, aki egy kicsit is érdeklődik a krimik iránt, az biztosan nem fog csalódni benne!

2 Replies to “A lány a vonaton”

  1. Kíváncsivá tettél! :) Megnézem mennyi ez a könyv, és talán ha túl vagyok a költözésen, megveszem és el is olvasom! :)

    1. Egy próbát megér!
      Nekem tetszett, de remélem majd az idők során többször tudom majd elolvasni, mert ez így csak 1x olvasós :)
      De nem érdemes kihagyni! :3

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

