Hello autumn, hello school again!

Üdvözletem!

Igen, jó két hónap is eltelt azóta, hogy életjelet adtam magamról! Kreativitás és jóformán mondani való híján egy kicsit hanyagoltam drága internetes naplóm… de akkor lássuk hát, hogy mit fújt idáig a szél!

Nyár

Sikerült normális munkahelyet szerezni (hipp hipp huráááá =^.^=), ami azt jelenti, hogy szakmám belül eltudtam helyezkedni 6 hét gyakorlatra egy rendezvényszervező cégnél. Lehet régebben említettem, hogy próbálkozok ilyennel… nos! összejött, így augusztus közepétől egészen október elejéig dolgoztam. Sajnos belecsúsztam az iskolai időszakba, ami nagyon lefárasztott, de mostanra már összeszedtem magam és utolértem magam! A munkát szerettem, a végére sajnos elfogyott a lelkesedés, ahogy közeledett az iskola. A munkáltatóim megvoltak elégedve velem és én is velük. Rengeteg mindenbe beleláttam rendezvényszervezés terén, mint: szerződés írás, telefonálgatás, határidőre készítés, ellenőrzés és egy városi rendezvényen stageback-esként várni a sztárokat. Úgy gondolom barátilag váltunk el egymástól én és a csapat, de megemlítettem, hogy ha szükségük van emberre, aki kint lenne a rendezvényeken, akkor szívesen állok rendelkezésükre, hiszen a lebonyolítás szakasza egy rendezvénynek az egyik legizgalmasabb és eseménybeli pontja. Szóval munka a nyár végére kipipálva, remélem a nyár folyamán újra tudok hozzájuk csatlakozni :)

Szeptember – Október

Megkezdődött az iskola, teljes mértékben félelemmel és pánikkal, aggodalommal és frusztrációval, ahogy azt egy jó magyar felsőoktatáshoz illik! Megismerkedtünk a tanárokkal és követelményekkel, majd ahogy telt az idő úgy vettük észre, hogy egyre kevesebb a feladat és a teendő (habár hol van még a vizsgaidőszak! óh, jajj!). Ami talán újdonság ebben a félévben, hogy a gyakorló iskolába járunk tanítani, mind testnevelésből és mind játék és szabadidő szervezésből. Nem szeretnék előítéletes lenni, de úgy érzem a szervezős gyakorlat sok újat nem ad számomra, mint a 6 hetes gyakorlat egy rendezvényszervező cégnél, ami siralmas… a testnevelési gyakorlat szuper, megtanuljuk hogyan kell egy komplett 45 perces órát levezényelni. Eddig nagyon jó osztályt kaptunk, de ki tudja mi vár ránk a gimis osztályokban. Jaj elfelejtettem megemlíteni, hogy 15 órát kell letanítani majd az őszi és tavaszi félévben együtt… ki fog megbolondulni, kezeket fel! Na jó… nekem már ha úgy nézzük 2 órát sikerült letudni a 15-ből, de az a 13 db óra még akkor is nagyon sok! Na meg a hospitálások, de kibírjuk, már nem sok van hátra :D

A másik újdonság ebben a félévben, hogy mire észbe kaptunk már nem lehetett tantárgyakat beszámítani, így esett az úszás óra is, ahol a követelmény az, hogy óvodások úszásórájára kell bemenni 16 alkalommal. (Nem is mondom hogy ez mennyire rengeteg alkalom, mert kitesz egy félévet, kivétel nekem :P ) Szóval sikerült lerendezni, hogy az őszi szünet után maradjon 2 alkalmam és november elején kipipálva az usziba járás :3 Meg kell mondanom nagyon cukik az ovisok, és volt egy csütörtöki csoportom, ahol órát tartottam (igen legalább egy alkalommal egy órarészt meg kell tartani), olyan iszonyat lelkesek és cukik és zabálni való gyerekek voltak, hogy na oda szívesen visszamennék, de sajnos már nem lehet. Pedig ha valaki látott gyerekeket ilyen cukikat, mint ők, akkor áttudja érezni, hogy majd meglehet zabálni őket. És mikor már rajtad csüngnek, hogy de tanárnéni tessék nézni… szívmelengető ♥

Szabadidő

Jajj, megoldom én hogy legyen! Ha nagyon ügyes vagyok és megcsinálom az őszi szünet előtt jó pár beadandómat, akkor pihizhetek a szünetben. Viszont bolondulok az őszért, a természetért.. így esett, hogy egy délután Márkóval ölünkbe vettük a természetet és kirándultunk és terméseket gyűjtöttünk. Meglepő módon itthon is türelemmel viselték, hogy a radiátor tele van tobozzal, gesztenyével, makkal és mogyoróval amit bátorkodtam megmosni és a végén megszárítani. Jelenleg csendéletet készülök csinálni, illetve a tobozokból valami szép ajtódíszt, koszorút majd összeütök ha minden jól megy!

És íme néhány kép mire jutottam eddig a nagy őszi őrületemmel :3

12142680_1027073730670365_1115140040_n 12145162_970362363002300_914100825_n 12145559_691024887701507_678702544_n 12132857_1734042056824543_1664040959_n 12070806_903046749774882_434012395_n 12107483_569364756537940_1275143404_n

3 Replies to “Hello autumn, hello school again!”

  1. Nagyon szépek és inspirálók ezek a képek! :)
    Tetszik hogy milyen nagy energiával veted magad az élebe! :)

    1. Ez nekem a kikapcsolódás, ha alkothatok valami :) Csak kicsit “suta” vagyok belőle, meg néha eltúlzom a dolgokat, de nagyon szeretem csinálni :))
      Remélem te is ugyanennyi energiával küzdesz ;) :*

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

