Porcelángyurma karácsonyfadísz #DIY 8

diy_with_mimi_logo1Mindenkinek nagy szeretettel tudom ajánlani ezt a csodás karácsonyfadíszt. A Színes ötletek (http://szinesotletek.reblog.hu/hazi-porcelangyurma-karacsonyi-diszekhez) oldalon találtunk rá erre a receptre. Egyből ki is próbáltuk itthon is és a suliba is (majd erről később egy másik bejegyzésben).

Itthon nekem fél sikerrel sikerültek, de ettől függetlenül is nagyon szépek lettek, bátran aggatom majd fel őket a karácsonyfára! Ami nekem a legjobban tetszett benne, hogy ágakkal és csipkével lehetett díszíteni ezeket a formákat. Nagyon élveztem az elkészítését, 3 adagot csináltam több kevesebb sikerrel, de úgy gondolom hasznos időtöltés. Az, hogy ki mekkora adagban csinálja az mindenkire rá van bízva, csak egységes legyen. Én próbálkoztam vele, hogy radiátoron szárítom meg, de inkább ajánlom a sütő. Radiátoron szárítva eléggé megrepedezik és nem olyan szép, mint ha kisütnénk őket :)

Böngésszetek, próbáljátok ki, nagyon megéri a filléres árát !! :)

Sajátjaim

PicsArt_12-21-12.02.57

 

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

